|
|
| Smekbar |
| faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt dåligt... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Smekbar
faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt dåligt... |
Håller med, men nu är det som det är.
Ersättarna blir jag inte direkt ledsen över heller för den delen.
Har varken sett Scot Project eller Fijneman, så det ser intressant ut.
Jag ÄR iaf intresserad om nu Steve skulle komma på andra tankar att fixa ett "mindre" HQ med swe-ta's. Jag menar, gruppbokning som gruppbokning eller?
Man kan väl be söta tjejen i luren att hon placerar oss ihop :p
Men sen förstår jag ju såklart om Stefan inte tycker det är värt att engagera sig med indrivning av cash osv om det bara är 8 pers som det gäller.
Jag ser iaf fram emot min första MBar kryss  |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Smekbar
faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt dåligt... |
mmmmmmmm... tycker också det e riktigt kasst :/
fast oandra sidan så vet jag ju inte om jag kan åka ens... har ju typ inga pengar kvar på lönen längre.. ville ju åka, men affö kan dem inte ta betalningen typ den 26 istället :(:sadgreen: |
|
|
| Laszlo |
Då så...hmmm...Scot Project hade jag blivit överlycklig över att få se för ett år seden eller så, nu är det väl lite sisådär med det, har tröttnat lite på det - men för er som gillar det så kommer ni inte bli besvikna. Han och Derb rev av ett sjuhelvetes set på Dance Valley förra året. Hur som helst är det i mina ören ett bättre substitut än IM och Gen6. :) Cor har jag icke sett så det ska bli spännande...en helt klar positiv vändning i alla fall i mina ögon och öron :)
Ses om två månader :) |
|
|
| ScuL |
FYYYYYYYYYYY Scot Project
jag måste till Sverige igen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|