|
|
| Try |
| jo denna ska jag minsann ta och följa med på! |
|
|
| EsseT |
gääsp har nu under ett par dagar kollat runt varför folk inte gilla psytrance på kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyvär är väl inte det folket som sitter på forum o skriker så fort det inte är klubbmusik :D haha För mig hade det varit en dröm kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =):happy2: :happy2: tyvärr verkar det inte bli så nu...*SNYFT*
nåja hoppas det blir nåt bra endå...
Jag ska endå med ut på sjön igen :D:D:D vilka ska med???
STEVE hur blir det med massboknningen :D *väntar* |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
vad jag kan se så är bara wally lopez lockande... |
Word dude. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
vad jag kan se så är bara wally lopez lockande... |
Då är de bara att hänga med då ;) Eller... du kanske inte hade fyllt 20 än...
| quote: | Originally posted by EsseT
gääsp har nu under ett par dagar kollat runt varför folk inte gilla psytrance på kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyvär är väl inte det folket som sitter på forum o skriker så fort det inte är klubbmusik :D haha För mig hade det varit en dröm kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =):happy2: :happy2: tyvärr verkar det inte bli så nu...*SNYFT*
nåja hoppas det blir nåt bra endå...
Jag ska endå med ut på sjön igen :D:D:D vilka ska med???
STEVE hur blir det med massboknningen :D *väntar* |
Här på SWETA har det vart rätt tyst om att gnälla på linan, på TC däremot har det vart en och annan som gnällt som satan... Vi som åkt med förr och tom. flera gånger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... För de finns ju dom som varken har åldern inne för att åka eller åkt tidigare över huvudtaget som gnäller mest, lustigt fenomen :D
ESSET vad gäller massbokningen så gör jag ingen då intresset var väldigt lågt, som vanligt så orkar ingen engagera sig när det gäller SWETA-meet-ups... har gått bra nån enstaka gång bara. |
|
|
| EsseT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Här på SWETA har det vart rätt tyst om att gnälla på linan, på TC däremot har det vart en och annan som gnällt som satan... Vi som åkt med förr och tom. flera gånger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... För de finns ju dom som varken har åldern inne för att åka eller åkt tidigare över huvudtaget som gnäller mest, lustigt fenomen :D
ESSET vad gäller massbokningen så gör jag ingen då intresset var väldigt lågt, som vanligt så orkar ingen engagera sig när det gäller SWETA-meet-ups... har gått bra nån enstaka gång bara. |
Steve jag håller med dig det är det jag oxå har sett de som klagar mest är de som inte åker alls eller har rätt ålder inne haha :D
Jag har ingeting imot ett psygolv men men man får vänta o se vad som händer :D nu vill jag ut på sjön o kryssningen igen :D för i grund o botten är det den sköna stämningen jag är ute efter :D:D
synd med att massbokningen inte blev av nåja får väl sitta o lurpassa i telefonen när de släpper biljetterna :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|