return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
MondayBar Lucia Cruise 2004

-=Kotten=-
Blev ju glad när dom skulle köra lite psytrance som omväxling även om de kanske finns bättre psytrancedjs... :rolleyes:
Får hoppas att de blir trance istället i sånna fall...misär om det bara skulle bli techno o house på stora golven...då stannar man ju definitivt hemma... :rolleyes:
reveal
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Får hoppas att de blir trance istället i sånna fall...misär om det bara skulle bli techno o house på stora golven...

Håller helt med.

(Även om jag säkert följer med ändå.)
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Håller helt med.

(Även om jag säkert följer med ändå.)

Pojkar pojkar....techno kan man aldrig få nog av...

nej då, så länge det inte är allt för mycket psy och goa så är jag glad - sen om det är trance, techno eller house spelar mindre roll...var faktiskt länge sedan jag öste loss till ett bra tranceset, så det är inget jag hade tackat nej till denna gång.
jofawe
.. när jag läste nyhetsbrevet trodde jag att jag skulle skita ner mig!

Men visst är det massivt av Mbar att ändra sig . strongt!
Elscorpio
well well... Allätare som man är så längtar jag så förbannat mycket till kryssen oavsett vad det blir för lina...

Vad gäller kritiken så röjjde jag till Infected Mushroom på arvika och det var fett!!! jag tror inte man har lyckats tränga in så mkt folk på det "lilla" dansgolvet sen dess och haft ett sådant masdodont tryck!

men men smaken är som baken, dvs krystad! ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden