return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
MondayBar Lucia Cruise 2004

swe_Trancer
vad jag kan se så är bara wally lopez lockande...
dbl
quote:
Originally posted by MojjMojj
Bort med infected och in med yoji ist.
Kanske lite dyrt, får väll ta scot project lr angy dee :toothless

yoji hade ju varit riiiiiiktigt ballt :)
Amnezia
Wally Lopez å Picotto e e ju okej...men bakom dom så e det lite tunnt...=)...som tex på spring cruise vare ju både Armin, Schulz,Tall Paul,Darren christian,erik prydz,joel mull, özze å gänget...behövs en bredare lina bakom det stora namnet..i det här fallet picotto..å hävdar fortf att psy/goa hör hemma i skogen å inte på klubbevents..ujuj nu får väl pisk:p men så ere:clown:

sen att man alltid har kul iaf e ju en grej, men linan e ju inte oviktig i det hela:) får se om d blir nån kryss nr 3 för mig.:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gate 42
Undra vad som komma skall nu då. Lär väl inte vara någon av de stora som plockas bort hoppas jag..? Picotto eller IM? :nervous: ...

Spelar egentligen ingen roll vilken lina MB kör med, man vet ju att det blir en kanonfest ändå. Ok, skulle de börja dra med DJ Sammy och dylika vet jag inte om jag skulle hurra för kung och fosterlandet, men annars så ska det inte vara något att oroa sig över ;)

Har vart i kontakt med MBar dom senaste dagarna, diskuterat ev. allternativ.
Kan säga så mycket som så att det inte är Picotto som ryker, vilka som gör det vet jag men det låter jag MBar själva berätta.
Vad jag mer vet är att de inte blir några yberstora DJs som PVD, Corsten, Cox mfl. Men de blir snäppet under. Riktigt kända och bra DJs med andra ord.
Får hoppas deras planer och förhandlingar går som dom ska

För övrigt så lägger jag ner planerna på gruppbokning då gensvaret har vart allt annat än bra.
Gate 42
^ Steve, ditt inlägg gör mig orolig ;)
Har mina psy-gudar fått gå åt sidan :nervous:

Hehe, aja. Jag är säker på att kryssningen kommer bli helt tokbra i alla fall. Det blir alltid fest dit Monday Bar sätter segel!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden