return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
MondayBar Lucia Cruise 2004

Vizay
seriöst, va ingen direkt kraft i den linan, trodde det skulle bli något riktigt stort namn.
Shure picotto e väl relativt stor men som mbar gick ut innan så kändes det snarare som det skulle komma en snäppet tyngre dj faktiskt
SteveTranz4ever
Okej man kan alltså boka redan från den 4e oktober

VILKA SKA MED PÅ GRUPPBOKNING ????
Kolla runt nu för tusan !!!

Hytter bokade före den måndag 11 oktober skall betalas senast fredag 15 oktober !!!!!!!!!!!
När vi väl har bokade platser så gäller det att betalningen kommer in i tid annars faller dom platserna bort då jag inte tänker lägga ut pengar.

MAILA MIG SNARAST MÖJLIGT på steve@Liquidsunset.org med ämnesraden Luciakryss 2004 bokning så skickar jag tillbaks uppgifter ang. insättning av pengar osv.
Ska vi sattsa på B-hytt ? 695:-

Det hade jag förra året, man bor mellan däck 5-6, jag brukar se till så jag hamnar på 6 då det är däcket under dansgolven.

Jag ska ringa tjejen på Silja imorgon som jag snackade med sist och höra efter lite grejjer...

Steve + 3
Laszlo
MAURO PICOTTO

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

FY FAAAAAAAAAAN VAD UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jofawe
seriöst var det inget som tilltalade mig där ...
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
seriöst var det inget som tilltalade mig där ...

phew, trodde jag hade blivit skittråkig ett tag.
Kom å tänka på vad som känns lite fel med linan, känns som dom har spritt stilarna lite för mycket för att det ska kännas sjyst.

e kanon att det finns något för alla, visst men det innebär också att man får mindre av det man tycker om eftersom det andra måste få plats också.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden