|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
funderar på om man skulle ta o försöka hänga med..
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen :)
men det e ju det att man måste ju ha pengar också.. baaaaah |
Jag bestämmer här med att du inte får posta en gång till om du inte hänger med ;) haha... nä men fan de måste du.
545 - 795 för biljetter beroende på vilken typ av hytt du bokar. (jag siktar på B-hytt för min egen del vilka kostar 695:- sist)
Pengar till käk, ja fan du måste ju äta var du än befinner dig ;)
Dricka... ja hur mycket dricker du... du kanske festar hemma ändå, här har du tax-free sprit... billigt... Fan hurru du går nästan med vinst om du hänger med.
Bara resan upp då... kolla med stand-by på flyg och tåg å sånt...
Bra... fine... vi ses ombord ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
funderar på om man skulle ta o försöka hänga med..
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen :)
men det e ju det att man måste ju ha pengar också.. baaaaah |
Tro fan du ska med, som steve säger så går man i stort sett med vinst :D
Vi blir ett gäng upp från Borås, så vi får väl ordna nåt tillsammans.
Du vet ju hur bra jag styrde upp det till TC2Y :p |
|
|
| Smekbar |
| ähhh dylan drazen skulle de boka, hade varit så satans najs :) jag tycker väl iofs att Infected smeker så jag är jävligt glad över att de ska lira där :) ska bli kalaskul med denna kryssningen... |
|
|
| jofawe |
| wtf ... jag känner att jag måste åka ... |
|
|
| Daniey |
Jag bokar vilket fall som helst! Skulle det kosta 1500:- skulle jag ändå åka! Så kul är det med DESSA kryssar!
Mondaybar sviker en aldrig! :)
B-hytt för mig med!!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|