return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Skivbutiker på nätet!
View this Thread in Original format
SkooB_E
Är på jakt fter skivbutiker på nätet som säljer trance-cd's (album, singlar), gärna sånna som har lite äldre album. Tackar på förhand för hjälp.
Laszlo
quote:
Originally posted by SkooB_E
Är på jakt fter skivbutiker på nätet som säljer trance-cd's (album, singlar), gärna sånna som har lite äldre album. Tackar på förhand för hjälp.

www.chemical-records.com har en del CD-skivor, dock är det främst vinyl som gäller där
Vizay
tror www.juno.co.uk säljer cd's

sen kan du kolla www.abovethesky.co.uk också, e dock tveksam till cd-försäljning där
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Vizay
tror www.juno.co.uk säljer cd's

sen kan du kolla www.abovethesky.co.uk också, e dock tveksam till cd-försäljning där

www.abovethesky.com om man ska vara petig
SkooB_E
quote:
Originally posted by Laszlo
www.chemical-records.com har en del CD-skivor, dock är det främst vinyl som gäller där

Naaaajjs! fanns en hel del bra grejjer där. Och hlt plötsligt så blev min plånbok 2000 spänn lättare, och mer ska de bli.

Ska kolla upp dom andra butikerna senare åxå. Tack ska ni ha för hjälpen.
ExOn
Jesus. 2000 kr lättare.. jag önskar jag kunde bränna så. :|
SkooB_E
quote:
Originally posted by ExOn
Jesus. 2000 kr lättare.. jag önskar jag kunde bränna så. :|

He he he! Det är inte ofta det händer men jag fick en oväntad tillökning till budgeten så det kommer nog att bli skivor för runt 1000-1500 till. Sen får man iåförsej leva på sparlåga resten av månaden, men vafan... bara tre veckor kvar till löning! :D
Vizay
quote:
Originally posted by Kongo_kim
www.abovethesky.com om man ska vara petig

wops, my bad...mindes att dom va ett engelskt företag så jag fick för mig att dom hade co.uk :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement