|
|
| reveal |
jag och ola (aendys brossa) var ute ikväll. på dansgolvet var det klassisk standardmusik, så jag sa till djn att "lira trance". efter ett tag lirade han faktiskt riktigt gjuten trance, och vi släppte loss som fan (ni vet alla hur det är att dansa till trance)...
man tar ju som bekant lite plats på golvet när man dansar. folk blev pissed off och puttade undan oss och sa till oss att ta det lungt. VA FAN GÖR DOM PÅ DANSGOLVET?!?!?!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG, DOM DANSAR TILL SINA JÄVLA 70TALS-KLASSIKER OCH FATTAR NOLL. SEN NÄR GJUTNA LÅTAR KOMMER OCH FOLK SLÄPPER LOSS DÅ BLIR SOM SURA FÖR ATT MAN "ÄR IVÄGEN" ELLER NÅT... HELVETE VA FAN , JÄVLA ALLA SVÄRORD...
när nån kom fram till mig och sa "ta det lungt" etc etc etc, sa jag bara "nä, jag dansar till detta"
jaja... hoppas att ni har haft en fin kväll :) ses, godnatt |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jag och ola (aendys brossa) var ute ikväll. på dansgolvet var det klassisk standardmusik, så jag sa till djn att "lira trance". efter ett tag lirade han faktiskt riktigt gjuten trance, och vi släppte loss som fan (ni vet alla hur det är att dansa till trance)...
man tar ju som bekant lite plats på golvet när man dansar. folk blev pissed off och puttade undan oss och sa till oss att ta det lungt. VA FAN GÖR DOM PÅ DANSGOLVET?!?!?!?! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG, DOM DANSAR TILL SINA JÄVLA 70TALS-KLASSIKER OCH FATTAR NOLL. SEN NÄR GJUTNA LÅTAR KOMMER OCH FOLK SLÄPPER LOSS DÅ BLIR SOM SURA FÖR ATT MAN "ÄR IVÄGEN" ELLER NÅT... HELVETE VA FAN , JÄVLA ALLA SVÄRORD...
när nån kom fram till mig och sa "ta det lungt" etc etc etc, sa jag bara "nä, jag dansar till detta"
jaja... hoppas att ni har haft en fin kväll :) ses, godnatt |
Kan tänka mig......man blir irriterad när folk inte uppskattar trance......På kollo när jag var DJ......då drog jag igång Gouryella - Gouryella.......och alla drog utom 2 :conf: :conf:
Så då körde jag ut ton med rök.....så dansa jag fett till den ensam....haha....feta upplevelsen.....sket i att ingen annan dansade....
Sen fick jag typ utnämnelse för kollot coolaste dansare haha :stongue: :stongue: |
|
|
| Aendy |
| Hmm... om inte jag har helt fel så är det inte ovanligt att Ola blir tillsagd att ta det lungt. Jag vet hur han brukar bete sig på ett dansgolv, så jag undrar om det inte var lite berättigat. Men va faen gör ni på nationerna? De flesta där är så jäla insnöade på sin "jag mot hela världen" musik att de inte tolererar andra musik-typer. |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Kan tänka mig......man blir irriterad när folk inte uppskattar trance......På kollo när jag var DJ......då drog jag igång Gouryella - Gouryella.......och alla drog utom 2 :conf: :conf:
Så då körde jag ut ton med rök.....så dansa jag fett till den ensam....haha....feta upplevelsen.....sket i att ingen annan dansade....
Sen fick jag typ utnämnelse för kollot coolaste dansare haha :stongue: :stongue: |
ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra.. :rolleyes:
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm... om inte jag har helt fel så är det inte ovanligt att Ola blir tillsagd att ta det lungt. Jag vet hur han brukar bete sig på ett dansgolv, så jag undrar om det inte var lite berättigat. Men va faen gör ni på nationerna? De flesta där är så jäla insnöade på sin "jag mot hela världen" musik att de inte tolererar andra musik-typer. |
vi hade det jävligt roligt så kommer att gå dit fler gånger :D
btw, hur visste du att vi var på nation? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|