return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
fan va illa

mindshooter
quote:
Originally posted by Powell

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra.. :rolleyes:
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT :D

jo...fett me fjortisar........Kom fram en och sa att man inte kudne dansa till min musik (spelade System F - Exhale).....rätt fult :conf: :conf: :conf: ......tillslut drog jag bara mitt i en låt......tog min protabla CD och alla skivor och drog.....satte mig och åt popcorn.....sen gick jag tillbaka och då spelade dom Daddy DJ....sorgligt :(
Aendy
quote:
Originally posted by reveal

btw, hur visste du att vi var på nation? :)

Hmm. ja han är ju trots allt min bror, så det händer ju att vi talas vid lite då och då!
SoulWeaver
quote:
Originally posted by mindshooter

jo...fett me fjortisar........Kom fram en och sa att man inte kudne dansa till min musik (spelade System F - Exhale).....rätt fult :conf: :conf: :conf: ......tillslut drog jag bara mitt i en låt......tog min protabla CD och alla skivor och drog.....satte mig och åt popcorn.....sen gick jag tillbaka och då spelade dom Daddy DJ....sorgligt :(

Dem förtjenar ett riktigt kokt stryk, fasen vad förbenad jag blir när jag hör sånt! Hiphop är ju inte dansvänligt lixom, 100 olika brakes på en pattern lr nått, helt osamanhängande! Exhale är ju så clubanpssad som den nästan bara går!
reveal
quote:
Originally posted by Aendy

Hmm. ja han är ju trots allt min bror, så det händer ju att vi talas vid lite då och då!

kan du ju iofs ha rätt i... :)
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Powell

ne fy FAN vad irriterande ... kan tänka mej att hela kollot var fullt av fjortisar "som skulle gilla hiphop" fast dom igentligen inte alls tycker det är bra.. :rolleyes:
jaja ... jag skulle iaf ha dansat HÅRT :D

nu blir jag faan sur! jag hatar alla alla jävla lallaare säger t.ex. att "fjortisar" eller "andra" lyssnar på hiphop, när det faan inte e hiphop dom lyssnar på! kan ni låta bli att säga hiphop, säg för faan MAINSTREAM ISTÄLLET!!! har ni hört det ordet nån gång????

ni borde veta bättre än dom..

ásså jag blir juh så lack..:whip: :whip: :mad: :mad:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden