return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Exposure Festival 2004 !!

Partyhardy!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Goed initiatief voor de MP3-nerds die nooit live feesten mee (kunnen) maken.

:rolleyes: :eek:
Ik vind dit ook onwijs kicke en ga wel vaak naar feesten.
Hier wordt goede nieuwe muziek ten gehore gebracht dus dit kan alleen maar positief zijn, wat is er beter dan vette tunes op te nemen om ze vervolgens lekker in je discman af te kunnen spelen! :crazy: Relaxt! :cool:
moogwai
Ik vind het zeker wel een goed initiatief! In ieder geval genoeg keus voor iedereen.

Live ga ik er zeker niet naar luisteren, dat doe ik zowieso nooit. Zelfs A State Of Trance niet. Maar d vetste setjes check ik wel een keer, nadat ik de tracklists gezien heb :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Partyhardy!
:rolleyes: :eek:
Ik vind dit ook onwijs kicke en ga wel vaak naar feesten.
Hier wordt goede nieuwe muziek ten gehore gebracht dus dit kan alleen maar positief zijn, wat is er beter dan vette tunes op te nemen om ze vervolgens lekker in je discman af te kunnen spelen! :crazy: Relaxt! :cool:

Was allemaal niet zo rot bedoeld, dus tis ook leuk voor alle andere nerds die bv ook naar feesten gaan, zoals ik :tongue2
Matthijs
quote:
Originally posted by basd
Heb dit al op meerdere plaatsen zien staan, kan iemand me vertellen wat er zo leuk is aan een 'online dance music festival'?

Het 'festival' zelf lijkt mij nou ook niet zo geweldig leuk aangezien ik zelf ook nooit naar streamings luister, maar misschien dat de downloads die er ongetwijfeld op zullen volgen wel de moeite waard zijn. Staan in ieder geval behoorlijk wat interessante DJ's die een setje afleveren.
Tim81
Eindelijk een keer normale drankprijzen op een festival ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland