|
[14-11-2004] DJ Expo, Campus TU/e, Eindhoven
|
|
|
| basd |
| quote: |
DJExpo 2004
14 november 2004 is DE contactdag voor de Dance scene. Tientallen bedrijven tonen hun nieuwste producten en diensten tijdens deze internationale beurs in de TU/e in Eindhoven, Nederland.
Je kan er de laatste ontwikkelingen in de Dance scene niet alleen bekijken maar ook uitproberen. Daarnaast kan je workshops bezoeken, praten met insiders uit de scene en spelen met de nieuwste technologieën en software.
bron: http://www.djexpo.nl/home_nl.php
|
Ik vind het wel interessant klinken, bovendien is het op een zondag en dus goed te doen voor mij. Misschien dat ik hier wel even een kijkje ga nemen. Hoop dat er ook nog iets van een platenbeurs is, maar anders is het ook een mooie gelegenheid om me eens in te laten lichten over nieuwe technieken (ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de mogelijkheden van Ableton Live).
Gaan er nog meer mensen mee? Kunnen we er ook nog een gezellig dagje uit van maken :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik vind het wel interessant klinken, bovendien is het op een zondag en dus goed te doen voor mij. Misschien dat ik hier wel even een kijkje ga nemen. Hoop dat er ook nog iets van een platenbeurs is, maar anders is het ook een mooie gelegenheid om me eens in te laten lichten over nieuwe technieken (ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de mogelijkheden van Ableton Live).
Gaan er nog meer mensen mee? Kunnen we er ook nog een gezellig dagje uit van maken :) |
Ik ga denk ik wel mee! Lijkt me zeer interessant!
Ben benieuwd wat ze onder 'insiders' verstaan. Zijn dat mensen zoals bv Johan Gielen, of juist mensen zoals Mick Boskamp of weet ik veel wat! :D Wat is hun functie etc! |
|
|
| New Wave |
ejh is misschien wel leuk ja.
Gelukkig dat je hier geen staanplaats-kaarten voor hoeft te kopen HE BRAM? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
ejh is misschien wel leuk ja.
Gelukkig dat je hier geen staanplaats-kaarten voor hoeft te kopen HE BRAM? :D |
Tyft op, heb je daarna 10x gezegd van "Kijk op ticketbox.nl of mail/bel/sms me dat ik nog een kaart moet halen!". Maar dat deed je niet, dus moet je niet zeiken ook. Jij was te lui om het verder zelf te doen :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tyft op, heb je daarna 10x gezegd van "Kijk op ticketbox.nl of mail/bel/sms me dat ik nog een kaart moet halen!". Maar dat deed je niet, dus moet je niet zeiken ook. Jij was te lui om het verder zelf te doen :o |
HAPHAP :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|