return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
2 Nationale evenemententerreinen

Creamfields23
Kijk ik zal het even "proberen te showen" hoe ik het zie:

P.S. Let wel op dat ik het hier over de reeds bestaande evenementen heb.

Als je alles gaat centraliseren verliest een evenement zijn nostalgie. Denk bijvoorbeeld aan de heuvel 's avonds op Dancevalley.

De altijd in mijn vriendinkring gaande discussie over dat de lokatie van Mysteryland vetter is dan die van dancevalley en andersom.

Dit soort "kleine" dingen die bij veel mensen juist een evenement speciaal maken gaan in een keer verloren.

En nu kom ik op de quote met Josti. Je zult als er vaste plaatsen voor evenementen komen toch weer veel "echte liefhebbers" hebben die vinden dat het allemaal te commerciel is geworden. En dit vind ik jammer. Kijk naar iemand als Tijs vroeger stond echt heel de zaal te springen en nu krijg je toch van die mensen die voor Tijs komen omdat er zo veel aandacht aan word geschonken.

Ik hoop dat ik mijn standpunt beter naar voren heb kunnen brengen.

En tuurlijk is het Economisch gezien goed, maar goed is niet altijd meteen de juiste keuze. :)
New Wave
Waar haal jij dan vandaan dat ze alles op die 2 terreinen willen houden?
Creamfields23
Grote evenementen in de openlucht, zoals Dynamo Open Air, Mysteryland, Dance Valley, Lowlands en Taptoe, nu vaak worden geremd in hun groei en soms zelfs geen doorgang kunnen vinden.
basd
quote:
Originally posted by Creamfields23
En nu kom ik op de quote met Josti. Je zult als er vaste plaatsen voor evenementen komen toch weer veel "echte liefhebbers" hebben die vinden dat het allemaal te commerciel is geworden.

Eeehhh, en dat veel mensen Tiesto commercieel vinden tegenwoordig ligt aan het feit dat hij telkens op dezelfde plaatsen gaat draaien? Dit volg ik echt even niet.

Of bedoel je dat iets te commercieel wordt als het op een vaste plaats wordt gehouden? Dan snap ik
a) niet wat dat met Tiesto te maken heeft
b) niet waarom dat dan in hemelsnaam zo zou zijn

quote:

Grote evenementen in de openlucht, zoals Dynamo Open Air, Mysteryland, Dance Valley, Lowlands en Taptoe, nu vaak worden geremd in hun groei en soms zelfs geen doorgang kunnen vinden.

Mjah, maar dat zegt nog niks over dat ze die terreinen niet meer willen gebruiken. Vind ik dan. Bovendien, als ze dat Taptoe-festival (whatever that may be) ergens anders willen houden, zal mij dat echt aan mijn reet roesten. Er staat nergens dat ze Mystery Land of Dance Valley ergens anders gaan houden toch? Ze zullen wel gek zijn om Dance Valley te verplaatsen.. Kunnen ze meteen de naam veranderen.
New Wave
quote:
Originally posted by Creamfields23

Vind dit nou niet aangeven dat alle feesten naar die 2 grote terreinen gaan.

En trouwens: "Het NBTC wijst in zijn onderzoek vijf kansrijke locaties aan: Spaarnwoude in Velsen enzenz"
Dat Dancevalley en Mysteryland niet zouden kunnen grooien is dus bull. De NBTC zet zelfs het terrein al bij de kanshebbers.
Daarnaast zal dancevalley zeker niet verhuizen.

En met die tiesto argument dat klopt natuurlijk niet huh, dat is alleen maar gissen. Je maakt je druk om niets.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland