return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
2 Nationale evenemententerreinen

FunkySimon
quote:
Originally posted by basd
Dat zou een reden kunnen zijn, ik weet het niet.

Maar het blijft wel jammer, en dat was mijn punt.

en daarnaast is de floriade al aangelegd, met infrastructuur e.d. dus daar hoeven en kunnen ze ook weinig meer aan veranderen..
Creamfields23
quote:
Originally posted by New Wave
Wat lul jij nou weer? Het gaat erom dat evenemnten zich kunne gaan ontwikkelen en zich op internationaal gebied kunnen uitbreiden.

Ik zal je een paar feiten geven kerel.

Josti die ooit door iedereen geprezen werd totdat het gehype de pan uit vloog. Het feit dat steeds meer mensen bepaalde evenementen mijden omdat men het te commercieel / te gehypt vinden worden.
New Wave
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik zal je een paar feiten geven kerel.

Josti die ooit door iedereen geprezen werd totdat het gehype de pan uit vloog. Het feit dat steeds meer mensen bepaalde evenementen mijden omdat men het te commercieel / te gehypt vinden worden.

Nou kerel.....waar zijn je paar feiten?
Het gaat hier over nieuwe locaties. Nieuwe locaties waarbij de infrastructuur beter. En juist vernieuwing in evenementplaatsen is juist bevorderend. Een betere verdeling over het land is een voordeel voor iedereen. Je zit alleen maar te zeuren over centjes dit, centjes zus. Je weet nieteens wat er gedraaid gaat worden of welke dj's er komen of wat dan ook. Het gaat hier om een locatie.....Je zeikt over dingen waarvan je nog helemaal geen reet van weet..........kerel.
Jij kijkt alleen maar naar d enegatieve dingen van een plan. Hoop niet voor je dat je altijd zo over dingen denkt.....dan ben je een behoorlijke zeikerd.
basd
Mwehe, Tim die iemand anders een zeikerd noemt :p

Maarre serieus Creamfields, wat is je punt? Die twee posts van je snap ik echt niet, ik vind ze warrig en er komt verder geen duidelijk punt uit naar voren.. Als je het even beter formuleert kan er ook gewoon normaal op gereageerd worden.
SnuggLe
Vind het een goed plan. Omdat de infrastructuur etc dan beter wordt en het er standaard ligt kunnen maybe de prijzen van festivals omlaag.
Maar probleem is dat je dan verschillende feesten op 1 terrein hebt zegmaar. Zie je DV en ML al na elkaar op 1 terrein plaatsvinden? Organisaties proberen elkaar af te troeven met terrein.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland