return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
MP3-Mixsysteem

Ben_Lei
Ik gebruik gewoon Traktor DJ Studio :toothless
total woot
quote:
Originally posted by basd
Die mixer is wel behoorlijk in orde voor de prijs die je ervoor betaalt.. Ik heb em nu twee jaar en hij doet het nog steeds prima.

High-end doet hij t ook prima :)

Nadeel is idd, dat de bassknop de helft van de track killt, maar als je daaraan gewend bent is dat ook niet echt n probleem meer (gewoon n kwestie van minder bass eruit draaien).
Jesse
quote:
Originally posted by Cosmic
Ik neem aan dat je daarmee die Gemini bedoelt?

Na wat verder research ga ik toch voor de Hercules. Voor een beginner is zo'n ding goed geschikt, qua prijs ligt ie ook ver onder bijv. een dubbel CD-Deck. En met mijn mp3-collectie kan ik hier aardig wat uurtjes mee knoeien. Als dat een beetje lukt kan ik altijd nog gaan voor het wat meer professionele werk, van Numark of Technichs bijv.

Die Hercules lijkt me ook wel lachen om mee te beginnen idd..Voor 250€ had ik dat destijds ook wel overwogen denk ik!
Fkwebeman
Ik heb reeds een mix-gebeuren thuis, maar ben nu aan het sparen voor de onafhankelijke cd spelers. (heb nu JB systems gekoppelde cd spelers)
ZOjuist een hercules Console aangeschaft voor 140
e-tjes.. Die dingen zijn nog niet zo lang op de markt, dus ben uitermate tevree over mijn aankoop en kan niet wachten tot hij binnen is :D
Cosmic
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik heb reeds een mix-gebeuren thuis, maar ben nu aan het sparen voor de onafhankelijke cd spelers. (heb nu JB systems gekoppelde cd spelers)
ZOjuist een hercules Console aangeschaft voor 140
e-tjes.. Die dingen zijn nog niet zo lang op de markt, dus ben uitermate tevree over mijn aankoop en kan niet wachten tot hij binnen is :D

Voor 140, via marktplaats ofzo? Ik wacht met aanschaffen totdat ik mn nieuwe pc heb (binnen 2 weken) en ik ben de komende tijd bezig met het downloaden van mijn *gehele* MP3-collectie ivm met een harddisk-failure:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Stom natuurlijk dat ik niet alles back-up, ik heb alles tot mei 2004............................

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland