return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
22.10.2004 - Armada Night @ Ocean Diva, Amsterdam
View this Thread in Original format
XeCUTionER
quote:

Its been a busy summer for Armada Events. The AR from ARmada Armin van Buuren played a 6 hour set at Dance Valley in the Armada Tent. After the Armada Nights at Turnmills (London), Godskitchen (Birmingham) and Amnesia (Ibiza) its time to visit Amsterdam again.

During the 9th edition of the Amsterdam Dance Event on Friday 22 October, Armada will be holding its famous Armada Night in Holland again for the first time since 5 months. This time Armada made the choise to present the entire Armada at Amnesia Ibiza’ line up at the Ocean Diva, the largest sailing club in Europe.

The Ocean Diva can be called the Armada home base after the big succeses of Three Djs in a Boat and Armin Only. Because of the Amsterdam Dance Event and as a retrospect upon the fantastic summer at Ibiza 8 djs will pass by this evening. The styles vary from progressive till trance till techno and house, just like the releases on the Armada labels on which you can find the productions from these djs.

At the entrance, every visitor will receive an exclusive Armada compilation cd, containing tracks from the djs that are spinning this night: Armin van Buuren (NL), Markus Schulz (USA), Remy (NL), Perry O Neil (NL), M.I.K.E.(BE), Signum(NL), Mischa Daniels (NL), Brian Cross (ES) en Harry Lemon (NL) will make the water wave during this event!

Armada Night (Amsterdam Dance Event)
Friday 22 oktober 2004
Passengers Terminal Amsterdam (PTA) behind the Central Station
Piet Heinkade 27 Amsterdam
Tickets available at 1000 Ticketbox selling points, under which all Free Record Shop outlets.
Presale 25,75 €
Boarding 22.00 – 01.00 uur
Sailing 01.00 – 04.00 uur
End 05.00 uur
More info: www.armadamusic.nl

quelle: tranceunited/armada newsletter

Ich werde unter umständen dabei sein, weil ich an dem tag vielleicht in holland bin! Mal sehen....
Und kann mir jemand sagen, was der Amsterdam Dance Event ist?!
sonstige meinungen?!

TimeTable:
(von der amsterdamdanceevent hp)
22.00-23.00 DJ Perry O'Neil
23.00-24.00 DJ Harry Lemon
24.00-01.00 DJ Markus Schulz
01.00-02.00 DJ Remy
02.00-03.00 DJ Armin van Buuren
03.00-04.00 DJ M.I.K.E
04.00-05.00 DJ Signum

Foyer
01.00-05.00 Mischa Daniels
TranceRulez
Hm ist das November?

Hm ist das "something special"?

Ich glaub das nicht, das das das ist was Armin im tk-chat angesprochen hat.

Hmmm schon wieder ne Party in Amsterdam, irgendwie geht mir diese blöde Fahrerei auf den Senkel... :rolleyes:
Sir. Lunchalot
quote:
Originally posted by TranceRulez
Hmmm schon wieder ne Party in Amsterdam, irgendwie geht mir diese blöde Fahrerei auf den Senkel... :rolleyes:

Hol Dir doch nen Zweitwohnsitz. :p
disco stu
bei dem Line-up läuft einem ja das wasser im mund zusammen

quote:
Armin van Buuren (NL), Markus Schulz (USA), Remy (NL), Perry O Neil (NL), M.I.K.E.(BE), Signum(NL), Mischa Daniels (NL), Brian Cross (ES) en Harry Lemon (NL)
XeCUTionER
quote:
Originally posted by TranceRulez
Hm ist das November?

Hm ist das "something special"?

Ich glaub das nicht, das das das ist was Armin im tk-chat angesprochen hat.

upps, november?! ich nehm alles zurück!
Frank-HH
na toll, ich hätte meinen Urlaub mal anders legen sollen!!

Schon die zweite Party nach Tiesto in Concert, wo ich nicht dabei sein kann, da ich am 23.10 morgens abfliege....

Na ja, man kann nicht alles haben!:rolleyes: ...schade!!:whip:
Bloodflower
quote:
Originally posted by disco stu
bei dem Line-up läuft einem ja das wasser im mund zusammen

ACH nee, das hab ich auch nur so gedacht......

krasse hütte.... und ocean diva, wtf? i luv!!!!
nOXoNn
quote:
Originally posted by Bloodflower
ACH nee, das hab ich auch nur so gedacht......

krasse hütte.... und ocean diva, wtf? i luv!!!!

9 Djs ins 7 Stunden? :nervous:
Armin, Markus, Signum und M.I.K.E hätten gereicht... :o
Tom Paris
Schon wieder Holland?

Die Fahrerei ist wirklich kagge...Was solls, ich frag mal was die Kollegen meinen....
Stiffmaster
argh eine woche vor TiC

naja mal schauen was mr. bankchef sagt........wenn das geld passt bin ich am start, nehme mal an hoppe auch:p

vandit_freak
quote:
Originally posted by Stiffmaster
argh eine woche vor TiC

naja mal schauen was mr. bankchef sagt........wenn das geld passt bin ich am start, nehme mal an hoppe auch:p

Hoppe is eh überall :)
TranceRulez
quote:
Originally posted by Tom Paris
Schon wieder Holland?

Die Fahrerei ist wirklich kagge...Was solls, ich frag mal was die Kollegen meinen....

Organisieren... organisieren... :rolleyes:

Verdammt immer nach Holland...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement