return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Party 3 November Stockholm

Gaby
Well people, it’s time to get spooky. As you already may know Halloween is the time of year when all little ghost’s, goblins, witches and monsters gather to haunt and scare all the kids in the world. We think that it’s twisted and for that reason we have invited one of dance music’s most successful labels through history, Twisted America to join us to create the best Halloween event Stockholm has ever seen.

DJ line up:
Danny Howells - Global Underground, UK
Rob di Stefano - Twisted America, USA
Paul Edge - Audio Response, UK
Charlie Tear - Theft Recordings, UK
Mr A - Misc management, Finland
Parham, SWE
Dana Bergquist, SWE
Stefan Wendin, SWE

VJ
Micko - Screen, Finland
UZI

When:
Saturday the 3rd of November

Where:
Münchenbryggeriet, Stockholm

Opening hours:
22 - 05

Presale tickets available from:
Pitch, Gamla brogatan 27
Boutique Sportif, Oxtorgsgatan 6
JUS, Birger Jarlsgatan 22
Star Diner, Skånegatan 88
Gaby
För er som har missat det så är det grabbarna bakom renaissance festerna som fixar den här festen!!!
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
För er som har missat det så är det grabbarna bakom renaissance festerna som fixar den här festen!!!

Och för er som missade renaissance så var det bästa klubben nånsin!!!
Gaby
Bättre än Ministry och Cream? Tyvärr så missade jag Renaissance dom 2 gångerna dom har varit här...SUCK!!
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Bättre än Ministry och Cream? Tyvärr så missade jag Renaissance dom 2 gångerna dom har varit här...SUCK!!

Gud, ja!! så himla mycket bättre...fast ministry o cream va jäklig kul också.. men det va mer 'tuffa' klubbare där, o folk med attityd problem.. jag mötte en kille som tyckte det va fånit med trance och att de va ute. Sånna slapp man på Renaissance!!! Det va verkligen helt otroligt bra!! Det funkar ju bättre på münchenbryggeriet...och det va ju mest bögar där och då blir det ju kul. När man kom in så trodde man verkligen man var i barcelona eller paris..alla hade verkligen så kul. Och musiken var också helt otrolig.. ljud- och ljussystemet var nog det mest påkostade nånsin i trance-sverige.. jag bara får ett så stort fånit leende när jag tänker på allt.. gud, du missade verkligen nått..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden