|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Deze thread word echt met het uur leuker :haha: |
Het is wordt :p
Jippie, ik kan spellen! :D :D
| quote: | Originally posted by Daveje
win ik gelijk in me eerste paar maanden als member die award :eyes: vereeuwigd in de NLTA historie, zeg nou zelf wat wil een mens nog meer? :p |
Nou nou niet overmoedig worden he! :D
D'r zijn nog een paar hele leuke zonder jou gedaan. Kijk eens wat RemyD allemaal uitkraamt ;) |
|
|
| Daveje |
| remyD is dan ook een begrip hier, im just a n00b. moet me sporen nog verdienen enzo bla bal bla veels te vroeg voor een lang verhaal..:D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Joh, dan heb ik je dus wel vaker gesproken zo te zien :)
Wist alleen (AS USUAL) niet precies dat JIJ dat was :D :D
Lekker handig, dat heb ik nou echt altijd :D :D |
haha volgende keer dat ik je zie zal ik je een pasfoto van mezelf geven voor in je portemonnee, zodat je me noooooit meer vergeet! ;) |
|
|
| Tomaz |
Hey Es!
Wat trek je aan naar Tiesto vrijdag? Ik wil je natuurlijk wel kunnen vinden tussen die 24.998 minder mooie mensen :toocool: |
|
|
| Esrem |
| Ben niet zo'n meisje dat dat een week van tevoren al gaat bepalen dus geen idee, je weet hoe ik er uit zie, is dat niet voldoende:D en anders ga je maar op zoek naar een blonde gek met ADHD, Glanis genaamd, daar sta ik bij in de buurt, niet te dichtbij natuurlijk das gevaarlijk... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|