|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
|
|
|
| jp |
| Ik denk niet dat Esther het type is die zich laat afschrikken door een hoog mannengehalte met de daaraan verbonden 'bijwerkingen'. Als je van de muziek houdt is het toch fantastisch met mensen te babbelen met de zelfde voorliefdes? Het merendeel van de meiden waardeert trance maar weet vaak niet hoe bijvoorbeeld de tracks heten, dus posten ze ook niks. Dat betekent toch niet dat hier geen plaats is voor hun, want er valt nog genoeg over te babbelen: feesten, dj's, off-topic praat etc. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het 'samen feesten gevoel' :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
"Joepie jeeeeee, een meisje op het forum!". Doe nou eens normaal gasten. Ik vind dit dus juist niet gastvrij. (en ik bedoel niet alleen deze post). |
x2, daar ben ik het helemaal mee eens.
Het lijkt zo ECHT of je nooit een vrouw in je leven hebt gezien Kolkie. :rolleyes: :o
*edit* JP, sinds wanneer ben jij zo poetisch? |
|
|
| @win |
Wat een heerlijk feest was dit zeg :D
Absolute helden van de avond waren Signum! Wat een wereldset. Daar sta ik over twee weken weer op te springen :disbelief Verder draaide Armin ook weer een heerlijk setje met als hoogtepunten Airwave, Enmass en Jump The Next Train
Jammer dat alleen de programmering niet optimaal was, pas de eerste echte tranceplaat na half twee is echt te laat. Ik bedoel prog is echt lekker, maar als ik het te lang hoor dan vind ik het toch echt minder worden. Remy trok ik echt niet! Ozgur draaide daarentegen wel een set waardig voor een vervanger van MIKE! Volgende Armada Night komt de programmering hopelijk wel weer goed uit!
Ow en Chris nog bedankt voor de leuke avond :) |
|
|
| Passiva |
Haha wat een feest zeg!! :p :stongue: :stongue:
Na een dag gewerkt te hebben aan een nieuwe productie werden wij (Matt en ik) rond kwart over 10 bij mij thuis opgehaald in Rotterdam. Het waren Thomas (Arizona) en Finne (Phynn) die met de auto waren gekomen. Ze zeiden nog dat ze met de Bentley zouden komen.. bleek het een Ford te zijn! :toothless Matt en ik waren natuurlijk zo goedgelovig, want af en toe kan je echt niet weten wanneer Finne serieus is. Onderweg kwamen we nog in een heerlijke file te staan (ugh) en toen hebben we maar wat oude trance uit '99 opgezet. Eenmaal aangekomen snel de boot op, want het was toch nog niet druk rond die tijd.
Zo... dit is wat ik me nog GOED kan herinneren :p :p
Muziek was prima, geluid niet overal ten top helaas. Ozgür, Markus en Perry draaiden lekker. Van Armin niet zoveel meegekregen.
Mensen die ik heb gezien/gesproken:
- JP met de camera: zag net pas na het zien van de foto's dat jij het was :haha:
- Freezel: LOS.. haha. Geweldige kerel!!
- Arise2: Leuk je weer te hebben gesproken na al die tijd. Tot 11-12
- Perry: Had je nog sjans op de dansvloer? :p
- Partyhardy: TOPgast!
- Moogwai: Gezellig dat je er de hele tijd bij was! Regen is kut..
- Robert: Let's get this thing started!
- Leon: Ook leuk weer gesproken te hebben na zo lang!
- Kolkiewolkie: Gaan we die rel nog starten? :p
- etc, etc..
Ik heb teveel mensen gesproken zie ik al :p
Tjuus! |
|
|
| FunkySimon |
TE GEK!
echt een onwijs strakke party, eerste keer ocean diva en vond het top locatie!
Alles is al zon beetje gezegd, enige wat mij nog is opgevallen is:
- ozgur can lijkt op een dakloze, maar is onwijs aardig!
- Partyhardy een relaxte gozer blijft ondanks dat ie niet wist waar JP was.
- Arise ook heel aardig is
- Ik JP graag een keer wilde ontmoeten en het daarom iets te vaak gevraagd heb haha
- Een vaasje voor 2 euro prima te doen is!
- Ik zonder dat ik het wist de nieuwe mysterieuze TA vrouw op de foto heb gezet met een vriend van mij zonder dat ik wist wie het was! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|