return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam

Freezel
Zooooooo net terug van een geweldig feest :):):):):)

Het was echt supergezellig zoals altijd, supersfeer, muzikaal alleen minder dan de vorige Armada Night naar mijn mening.

Om 21:00 afgesproken met mede TA-lid @win bij de Universiteit in Utrecht waar we vanaf daar naar A'dam zouden rijden. Verliep volgens planning, waardoor we om 21:50 bij de Ocean Diva aankwamen en moesten wachten totdat we naar binnen mochten. Eenmaal binnen klonken de sounds van Rio Addicts die Brian Cross ten gehore liet brengen. Op het eerste gezicht een aangename binnenkomer. Daarna lekker progressive plaatjes en opeens weer Rio Addicts? Beetje raar, maar dit was toch echt het geval. Ook een nummer van Kelis kwam in zijn set 2 x terug. Had raar genoeg meer van Brian Cross verwacht zonder ooit van hem te horen.

Daarna was het eigenlijk de beurt aan M.I.K.E., maar Onno wist me te vertellen dat Ozgur in de plaats kwam :) Zeer aangenaam, met veel eigen producties (remix van Arcadia, Wave Force), kortom een heerlijk setje :) Daarna tijd voor Remy, helaas weinig van meegekregen omdat ik veel bekenden en nieuwe gezichten tegenkwam om even bij te praten.

Armin-time om 01:00. Begon techy, daarna volgde Mike Foyle - Space Guitar en een aantal progressive nummers waaronder Nathan Fake - Adamedge. Omdat Perry in de Foyer om 01:30 begon, besloten om naar Perry te gaan aangezien ik Armin volgende week in de UK toch zie. Jammergenoeg was het geluid slecht in de foyer waardoor nummers slecht tot hun recht kwamen. Perry draaide echt een superset met nummers als Arise, Wave Force (Ozgur Can Remix), Lighthouse, The World Doesn't Know etc. Ook moest hij draaien met 1 draaitafel en 2 cd spelers waarmee hij nog nooit gedraaid had ;)

Tijd om terug te gaan naar de "Main" waar Schulz begon aan zijn set. Dit keer geen/weinig bekende hitjes, maar zeer veel nieuw spul :) Taurus, Hello Strings, Wave Force en een aantal nieuwe producties van Schulz? (zo klonk het naar mijn mening) ;) kwamen voorbij. Jammer dat het maar een uurtje was. Signum was de afsluiter van deze Armada Night met een rare volgorde van de line-up ;) Duende, Timelord (helemaal LOS, of niet Galen ;)) In Silence in de Tsjietsjaaaro remix etc etc. Best een lekker setje :)

Inmiddels was de tijd omgevlogen en tijd om naar huis te gaan. Heb een heerlijk feestje beleefd, zoals iedere Armada Night dat is. Sfeer en muziek staan naar mijn mening centraal bij Armada Night en kwam deze keer zeer goed tot uiting :)

Mensen die ik gezien en gesproken heb:

- @win + vrienden, superbedankt voor de reis :)
- PartyHardy, was relaxed dat je er was :)
- ArisE2, super je gesproken te hebben, kom zeker naar Arise :)
- Passiva, supergozer, echt helemaal gek ;)
- TomLont + MagicImpuls, top dat jullie er weer waren, altijd gezellig :)
- Aph2000, opleidingsgenoot, nooit gezien, aardige kerel :)
- Stephan, relaxed dat je er toch was :)
- De Belgen, altijd in voor feest :)
- Moogwai, ook zeker weer top :)
- Perry, topgozer :)
- Iedereen die ik vergeten ben, thanks :)

Kortom, superfeest, supersfeer, supernacht :)
BaRTeZ
zo, ff ontbijt weg gewerkt. Was me het 'wave force' avondje wel zeg :)

toen ik binnenkwam schrok ik me een hoedje, dacht dat osama achter de draaitafels stond, maar het was ozgur can (zelfde 'torra borra' baard)

Leuke set, met voor de eerste keer wave force oc mix (lekkah)
Hmm begin nu al brak te worden, rest komt morgen wel :P
Esrem
He vond het echt een super feestje, goede sfeer, gedraaide nummers ok, maar had nog iets beter gekund. Spijtig dat t niet echt mogelijk was om buiten te staan en de muziek goed te horen, dat zou echt cool zijn geweest, maar wel logisch dat t niet kan ivm overlast natuurlijk.

Verder jammer dat niet iedereen me gedag durfte te zeggen:toothless

JP bedankt voor het levensgroot plaatsen van mn foto:s maar veder leuk je ontmoet te hebben, nu hoop ik de rest ook nog eens...
NoisyNeil
Armada Night was echt een briljant feest :D en ik heb ontdekt dat Ozgur Can echt een topgozer is, heb een tijdje met hem staan praten daar buiten voor de foyer en die kerel is echt lachen man ..
Zijn set was ook heel erg goed, en hij vertelde me dat ik veel op Mike Shiver leek, maar heb net gekeken naar die Mike Shiver, ik zie het niet hoor :stongue: (oordeel straks zelf aan de hand van de foto's!)

Ik heb ook erg genoten van de sets van Armin en Markus Schulz, en toch moet ik zeggen dat ik Markus en Ozgur het beste vond :) De opbouw, de platenkeuze, de (in Markus' geval) wisseling tussen oudere en nieuwere tracks was echt super! Ik ging echt helemaal uit me plaat toen Synergy - Hello Strings uit de speakers verscheen en de Benz & MD Remix van Jan Johnston, lekkere nummertjes zijn dat man :toothless

Misschien een beetje flauw maar ik zat bij Armin echt te wachten op Jump The Next Train haha, eigenlijk na meerdere malen gehoord te hebben de afgelopen weken leer ik die vocals veel meer te waarderen, en de Kyau vs Albert Remix is ook gewoon lekker om op te dansen...

Aangezien de meeste NLTA'ers volgende week in Arnhem zitten ga ik maar snel naar Panama (of zoals Markus zegt 'Penehmaa' :stongue: ) toe denk ik , ... als een soort van reprise.
Ik zal binnenkort ff foto's online zetten, zou iemand me kunnen uitleggen hoe je ftp-geuploade foto's zichbaar kan maken hier (als een link?)
sndh
[IMG]http://url[ /IMG] zonder spatie :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland