return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
[24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam

Frankisback
Vrijdag 24 september

Panama Amsterdam
Sander Kleinerberg (5 hour set),
Station Warriors

Everbody Too cd release

Prijs 15,-

Ik ga hier denk wel heen, want ben nog nooit in panama geweest en sander die draait ofcourse
SnuggLe
YEAH BABY!

Ik vroeg me al af wanneer ze de volgende bekend zouden maken! Vet!
Alleen erg jammer dattie niet in Den Haag is. Stanton Warriors vond ik op Isle of MTV erg erg vet, dus dat is helemaal top! Damn, heb hier nu al dik zin in ! :D :D
Ben er ZEKER bij!
Tim81
Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama :eyes: Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen :toothless

I'll be there:toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama :eyes: Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen :toothless

I'll be there:toocool:

Ben ook groot voorstander van vrijdagavond feestjes (heb je nog wat aan je weekend) alleen niet aan vrijdagavondfeestjes die niet in Den haag zijn ;)

Waarom is deze niet in Den Haag? :whip:

;)
jp
Leuke club dat Panama :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland