return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
[24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam

SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Euhj das jammer..

Dat zeg ik, gamma... :( :( :(
Excuus... Ik maak het goed met een bierrr!
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat zeg ik, gamma... :( :( :(
Excuus... Ik maak het goed met een bierrr!

Gaan jullie wel vanaf apeldoorn naar amsterdam of gaan jullie nu gewoon vanaf Den Haag?
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Gaan jullie wel vanaf apeldoorn naar amsterdam of gaan jullie nu gewoon vanaf Den Haag?

Nope, wordt dus vanaf Den Haag allemaal..... omdat we zonder auto te lang moeten wachten in A'dam. Wordt um maybe ook niet tot het eind voor mij jammergenoeg in A'dam, moet er maybe te vroeg uit zaterdag.
Tim81
WATJE!!

:p
Tim81

Tot morgen !!

-------------------------------------

Everybody in het teken van Sander Kleinenberg’s cd-release

Het is niet de eerste keer dat Sander Kleinenberg z’n kunsten verleent aan een nieuwe cd van zijn party serie Everybody. Vorig jaar december stond Everybody voor het eerst in het teken van een Everybody cd release. Toen ging het om ‘Everybody, it’s a Renaissance’ en op vrijdag 24 september draait het om de lancering van z’n kersverse cd ‘This is Everybody Too!’ in club Panama. De cd zelf is vanaf 27 september verkrijgbaar

Sander Kleinenberg is een van Nederlands meest succesvolle dj’s. In binnen- en buitenland trekt hij volle zalen met zijn typische gloedvolle sound die zowel overweldigend als intiem is. Sander Kleinenberg is als dj én producer, een van de snelst stijgende sterren in het dance-circuit. Na enkele jaren van relatieve anonimiteit schiet zijn populariteit omhoog als zijn sound vanaf ‘98 doorbreekt in Engeland. Het levert hem een Dancestar Award op voor een remix van Justin Timberlake’s ‘Rock your Body’ en een nominatie voor de vorige Everybody dubbelaar.

Naast Sander Kleinenberg draait tijdens dit nieuwe Everybody evenement ook het Engelse duo Stanton Warriors. Mark Yardley en Dominic B vormen samen de Stanton Warriors, die bekend zijn geworden met hun eclectische stijl waarin underground house, hip hop, electro en funk zijn samengesmolten tot wat het best als de ‘Stanton Sound’ kan worden omschreven. Naast begenadigde dj’s zijn de twee ook veelgevraagde remixers met opdrachtgevers als Basement Jaxx, Missy Elliot en Jocelyn Brown.

Sander Kleinenberg zal in zaal 1 van de club een marathon set draaien die maar liefst vijf uur zal duren!In de tweede zaal van Panama zullen de Stanton Warriors de muzikale invulling verzorgen.

----------------------------

Mocht je geen 17,50 over hebben voor dit feest dan verdien je het eigenlijk niet om te komen, maar toch...... Voor de echte liefhebber (zonder geld) toch nog een mogelijkheid om niets te hoeven missen: Gastenlijst

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland