|
[24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Zo 4 kaartjes zijn binnen! Stond inderdaad in de rij achter een paar teleurgestelde Tiesto-fans ;)
|
Je hebt ze toch niet gezegd dat Sander K ook echt vet de bom is!? Want dat soort volk hoeven we niet op een Everybody :p ;)
Ik ben er nu ook 100% bij, mijn vrienden van Partyscene willen mij daar weer hebben. |
|
|
| Tim81 |
Nee joh, ik heb gezegd dat Sander Kleinenberg dirigent is van het Philharmonisch Orkest... Toen begonnen ze mij uit te lachen, maar wij weten natuurlijk wel beter ;)
Niet verkeerd zulke vrienden... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Niet verkeerd zulke vrienden... |
Nee daar ben ik ook blij mee, want anders was ik lnag niet naar zoveel feesten gegaan. Wordt me anders iets TE duur. Heb nu van de 30 feesten van dit jaar er 4 of 5 hoeven te betalen. Daar ben ik ook ERG ERG blij mee. Gisteren nog T.Raumschmiere onder het motto 'een keer iets anders is ook leuk'. Vaaaaaaaag was dat joh :S
Report komt nog. |
|
|
| BaRTeZ |
Dat klinkt wel erg lekker, 5 uur Sander :)
wat is de min. leeftijd voor Panama?
(en weet iemand ook de min. leeftijden van Paard van Troje en Mazzo? :)) |
|
|
| magrec |
Ik denk dat de panama met everybody too 18+ is en de mazzo was 23+ volgens mij en paard van troje is 18+....
____
Ik zat net op een ander forum en daar kom ik dit tegen. Hij heeft wel humor die kleinenberg:
Sander met klompen aan door amsterdam fietsend..
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|