|
[24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
|
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whaha! :p hoe weet jij dat allemaal man? :eyes: :)
|
wat daggie van PF?? :p
En Poema word vast vet, ze zijn van plan meer progressive te programmeren daar, dus ben benieuwd! Pako & Frederik zijn niet de kleinste, en Jondi & Spesh's setjes zijn ook altijd super!! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by tijs08
wat daggie van PF?? :p
En Poema word vast vet, ze zijn van plan meer progressive te programmeren daar, dus ben benieuwd! Pako & Frederik zijn niet de kleinste, en Jondi & Spesh's setjes zijn ook altijd super!! |
Dan hoop ik wel voor jullie dat er zaterdag meer mensen zijn dan vorige week toen ik er was. :p Er waren toen 20 man ofzo, totaal geen sfeer en Stef en de 16 Bit Lolitas konden me totaal niet boeien. Waarschijnlijk mede doordat er geen sfeer was. Wel een tent met potentie trouwens, nu de mensen nog! :toothless
Sido |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whaha! :p hoe weet jij dat allemaal man? :eyes: :)
Doornroosje was erg gezellig afgelopen zaterdag! :cool: zeer vette tent daar en veel bekenden! :cool: Er was in zaal 2 een dj-contest waar wel lekker gedraaid werd. In de hoofdzaal was het eerst de beurt aan Rho, die lekker draaide en daarna Remy maar ik vond hem onwijs tegenvallen, misschien te veel van verwacht. Hij kan ook echt zulke verschillende stijlen draaien, ongeloofelijk, het verschilt enorm per feest. Alles bij elkaar dus wel een super avond! :cool:
Zaterdag Poema ben ik ook erg benieuwd naar! :) |
Ik praat wel eens met Randy o.a ;) Geen PF Thijs :)
Maar reports verwachten we dus! ;) ;) Remy draait ook op Capital, waar PvD ook staat. Ga daar wel effe kijken, maar dan NIET voor PvD dus :)
De Poema lijkt mij ook heel erg cool, maar het zullen wel opstartproblemen zijn. Laten we hopen dat er meer mensen gaan komen. Volgensmij is Utrecht niet echt een prog-stad overigens, meer technodingen daar. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|