return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
[24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam

emre
Redanka - Waves (E-mission mix) ging er errug lekker in :crazy:

Zoals mijn trouwe compaan/broeder in het kwaad Tim81 eerder al opmerkte, viel het stukje van (ruwweg) 3 tot 4 een beetje tegen .. daarvoor was het vet en af en toe zelfs übergeil!!
Dit laatste betreft dan het stuk waarbij volgens mij The fruit en Mir geht's gut gevolgd werden door een 80's rap/hiphop plaatje die later werd gemixed met een vette tribalhouse achtige track --> das war ja richtig :crazy: :crazy:

Hoop bekende gezichten (TA en non-TA) op een feestje dat de trip weer waard was .... ook als je pas om half 2 ofzo binnenkwam omdat je topografische kennis niet verder reikt dan Breda en omstreken :haha:

2 Djeebie: hoe kan je je daar nou de tyfus zweten? Heb je de garderobe op de benedenverdieping niet gevonden ofzo? Bij de verhoging (nou ja verhoging ... de dansvloer is natuurlijk een verlaging maar jullie snappen wat ik bedoel natuurlijk) recht tegenover de DJ-booth was het zelfs aangenaam vertoeven!
Had je trouwens de jongeman met het befaamde champginonnenkapsel weer mee ...?

Voor de mensen die alles nog (een beetje) opnieuw willen beleven nog ff een tip(je):
de promo's van Everybody Too zijn geloof ik ook al te vinden en van deze set word ik op het moment erg vrolijk:
Sander Kleinenberg - Live @ Sputnik intensivstation (9-4-04) :tongue3

* edit * Tracklist voor ^^^
Djeebie
quote:
Originally posted by emre
2 Djeebie: hoe kan je je daar nou de tyfus zweten? Heb je de garderobe op de benedenverdieping niet gevonden ofzo? Bij de verhoging (nou ja verhoging ... de dansvloer is natuurlijk een verlaging maar jullie snappen wat ik bedoel natuurlijk) recht tegenover de DJ-booth was het zelfs aangenaam vertoeven!
Had je trouwens de jongeman met het befaamde champginonnenkapsel weer mee ...?

Ik was niet de enige die het warm had hoor ;) En die plek op die verhoging heb ik ook een hele tijd gestaan, maar verkoeling was toch echt ver te zoeken.

Oh ja, die jongen was mee ja. Maar nu zonder champignonnenkapsel :p
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik was niet de enige die het warm had hoor ;) En die plek op die verhoging heb ik ook een hele tijd gestaan, maar verkoeling was toch echt ver te zoeken.

Je had een plekje moeten zoeken bij een van de ventilatoren, daar was et prima vertoeven!

En heb me met SK prima vermaakt. Weer de nodige TA's gesproken...

En ik doe volgende keer natuurlijk mijn witte polo weer aan!
:cool:
Partyhardy!
Ik heb me ook kapot staan zweten en toen had ik zelfs nog geen meter gesprongen! :tongue2 ik vond het bloedheet daaro! misschien was die ventilator wel een goede geweest, daar heb ik niet gestaan.

En topografische kennis niet verder dan Breda, David?! :clown: whahahahahaha we waren al lang binnen maar hebben jullie structureel ontlopen! ;)

verder echt super avondje weer, eerst groot gedeelte van de Stanton Warriors meegepikt wat erg vet was, goede breaks! :cool: Daar Yarnie weer eens gesproken, erg chill! :)

en toen naar Sander K die ik weer helemaal mee vond vallen en die deze keer veel super platen draaide! :crazy: Vette set en de sfeer was trouwens ook super zeg! weer veel leuke en enthousiaste mensen! :cool: en natuurlijk de nodige tranceaddicts! :)

Kortom, Everybody feesten behoren tot de beste van Nederland! :)
SnuggLe
quote:

Oh ja, die jongen was mee ja. Maar nu zonder champignonnenkapsel :p

Ik heb een foto van hem! Ik heb een foto van hem! :p
Ik zal hem wel eens posten ;)

quote:
In de toekomst pre-party bij mij ;)

Houden we je aan ;)

quote:
Originally posted by basvh
Maar verder vette platen:
-ik herriner me een hele dikke tribal/techno plaat met een waanzinnige break.

Denk dat dat Remy @ Roland Klinkenberg was met Till Ya Drop..... kwam na Born Slippy. Supervet idd!

Vond het een geslaagd feestje! Echt weer een zeer gezellige Everybody sfeer met de hele Everybody familie. Echt ing veel bekenden van verschillende boards die je op al deze feesten ziet, heel heel erg leuk! Toppunt vond ik een track die Harmen/Emre dachten te herkennen als 'hun favo op dat moment' dacht ik, de Skylark remix van ???, maar bleek hem toch niet te zijn (maar wel een vet nummer though).
Ook Till Ya Drop was heel erg gaaf. We stonden net op een leuke plek; de verhoging midden voor Sander K aan de achterkant van de zaal. Leuk om alles te overzien. Ook eindelijk Tim (zonder champignonnenkapsel :)) gezien :) De Stanton Warriors waren ook erg goed bezig, heb ik me ook een uurtje bij vermaakt.

Wel een paar minpuntjes toch (ja, moet altijd wat te zeiken hebben):
- Dat het zo vroeg afgelopen was...
- Alter Ego - Rocker en andere hitjes....
- Heineken bier ;)

En d'r waren verder alleen maar gezellige TA'ers :) Iedereen wel gezien, niet iedereen gesproken. Maar dat moet ook niet als je aan het feesten bent :cool: Hitte vond ik overigens toch wel meevallen, niet zo erg als een paar keer in de Asta.

Oh en David, er is ook een ander setje buiten diegene die jullie bedoelen. Is opgenomen aan het begin van de avond, volgensmij zit die Deep Dish remix van the Doors erin namelijk!
Hij draaide ook nog een remix van een nummer van Prince, was ook vet!

Wat fototjes:

De stanton Warriors!

Links is HET Champignonnenkapsel zonder champignonnenkapsel deze keer (en zonder bril :))

Iemand nog wat webspace zodat ik wat filmpjes kan posten?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland