return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Live op AG
View this Thread in Original format
Tall21
Ik heb sinds kort pas een account bij AudioGalaxy en heb al een aantal nummers eraf gehaald. Nu valt me op dat 1 op de 3 nummers ofzo een live versie is. Ben ik de enige die dat heeft (1 of 2 is wel leuk ofzo, maar heb toch liever vinyl versies) of doe ik iets verkeerd met selecteren van die nummers ofzo???
NiTro
Heb ik ook last van, bij napster kon je tenmiste zien welke versie je downloade, tzit hier iets anders in elkaar blijkbaar.
Little Theseus
Meestal staat in de bestandsnaam wel aangegeven of het een liverip is. Let daar is wat meer op zou ik zeggen. Als die aanduiding niet aanwezig is ben je gewoon genept. Daarom zou ik ook regelmatig een preview nemen van je mp3 als je hem net aan het dowloaden bent, dan hoor je meteen of je zoekt wat je nodig hebt en of je dus verder kunt downloaden.
TranceFool
quote:
Originally posted by Little Theseus
Meestal staat in de bestandsnaam wel aangegeven of het een liverip is. Let daar is wat meer op zou ik zeggen. Als die aanduiding niet aanwezig is ben je gewoon genept. Daarom zou ik ook regelmatig een preview nemen van je mp3 als je hem net aan het dowloaden bent, dan hoor je meteen of je zoekt wat je nodig hebt en of je dus verder kunt downloaden.

Das idd wel slim. Als je aan et downloaden bent kan je al luisteren naar et nummer. Weet je het gelijk.
Jesse
Wat ik altijd doe is nooit de hele naam van het liedje + evt mix invoeren bijv als je the sound of goodbye zoekt dan typ je in
"dreamer sound"
want vul je perpetuous in, dan krijg je ook gegarandeerd resultaten maar er zijn nogal wat mensen op AG die niet kunnen typen :rolleyes:

Zoek het nummer wat je wil en klik niet meteen het satteliet icoontje aan! Klik de naam aan van het nummer en dan de onderste optie
iets van "click here for an exact version"

selecteer niet meteen de versie die het meeste voorkomt! maar altijd de langste. 9 vd 10 keer kom ik zo op het goeie nummer.

Misschien heb je dr wat aan!

Mzzl
Dj Lex
Ja idd dat is de manier, dat doe ik ook altijd, gewoon de langste nemen dan zit het meestal wel goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement