|
|
| basd |
| quote: | Is uitgaan jouw leven, heb je een clubby stijl, zie je er een beetje lekker uit en heb je altijd als acteeraspiraties gehad? Mooi, want DJ Jean zoekt nog mensen die mee willen doen aan zijn nieuwste clip.
DJ Jean is op zoek naar leuke, mooie en (surpise, surprise...) sexy mensen (30 meiden en 20 jongens) tussen de 18 en 25 jaar die bekend zijn met het clubleven en zich ook zo kleden, die op vrijwillige basis mee willen doen aan de opnames van zijn nieuwe videoclip. Vrijdag 27 augustus zal deze worden opgenomen op een locatie in Amsterdam.
Als je dit leuk lijkt om te doen stuur dan een mailtje (liefst met foto) naar Reinold@zzap-recordings.com Je moet er snel bij zijn, want inschrijven kan nog tot woensdag a.s. (morgen dus!) |
Snel Bram en Gerrit, je haar in de krul, net shirtje aan en gaan met die banaan! Tot later op TMF! |
|
|
| Fkwebeman |
das zeker de leeftijd grens voor de heren??
ik denk dat ze vergeten zijn erbij te zetten
'dames max 18 jaartjes oud' :D |
|
|
| New Wave |
Vrijwillig? mwhuhaha
100 eurootjes, dan wil ik best me leren string aantrekken. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Snel Bram en Gerrit, je haar in de krul, net shirtje aan en gaan met die banaan! Tot later op TMF! | \
LOL LOL LOL!
Gerrit, ga je mee? ;) |
|
|
| Disney |
Hahaha!
Klasseloze Jan door de bocht hoor.
"DJ Jean wil jou alleen als lekkah bent!!!"
Stond trouwens vorige week ook in de Spits deze oproep. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|