return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
James Holden!!!

Remy D
Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.
:crazy: :crazy: :crazy:

Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.

Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien. :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.

Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.

Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien. :D

Dus........

Good for you Remy! :)
Ben blij dat je blij bent!
Gonzo
Wat kan de zomer toch mooi zijn hè mensen?
jp
Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk hè!
Tim81
quote:
Originally posted by Remy D

James Holden was voor mij ook de revelatie deze zomer, samen met Matthew Dekay! Geniet nog dagelijks van zijn setjes o.a. Streetparade Zurich, 2 Days of Kaos, WTP Bucharest en Innercity

Maar gaan we nu voor elke DJ een thread openen? Ik vond Audiobullys namelijk ook geweldig op Mysteryland en wil zeker nog een keer naar een optreden van die gasten toe :toocool: :p !!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland