return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Faithless - 4 december - Ahoy

TranceFool
Lijkt mij ook zeer vet om een keer mee te maken. Maar wat zal precies de inhoud worden van deze avond. Is het 2-3 uur Faithless live en daarmee is het afgelopen of staan er nog meer artiesten / dj´s gepland (setje van Sister Bliss bivoorbeeld). Heeft iemand er wat meer info over? :)
Disney
quote:
Originally posted by DJ D-Man
...
Faithless staat al een tijdje hoog op m'n lijstje van artiesten die ik nog wil zien
...

Zei dit weekend toevallig nog precies hetzelfde!

Baal nog steeds dat ik ze de laatste keer in de HMH heb gemist. Dat was eigenlijk de ideale kans, maar misschien Ahoy dan maar...
basd
quote:
Originally posted by TranceFool
Lijkt mij ook zeer vet om een keer mee te maken. Maar wat zal precies de inhoud worden van deze avond. Is het 2-3 uur Faithless live en daarmee is het afgelopen of staan er nog meer artiesten / dj´s gepland (setje van Sister Bliss bivoorbeeld). Heeft iemand er wat meer info over? :)

Denk dat het daar nog wel een beetje te vroeg voor is, meestal worden dat soort dingen rond concerten pas iets later bekend.

Ik hoop op Dido als support-act :) Maar dat zal wel niet.. Die staat overigens 25/10 zelf in Ahoy, ook wel erg leuk :)
M_Peror
Gloeiende. Dat weekend kan ik dus niet. Jammer want Faithless stond hoog op m'n verlanglijstje. :(
FunkySimon
lijkt me zeker vet! ben idd wel benieuwd naar het complete programma!

zou wel vet zijn als sister bliss als voorprogramma of toegift nog een setje doet!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland