return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Interessant krantenkoppie

Creamfields23
Lowlanders massaal op zoek naar 'Theo'

Festivalgangers op Lowlands zijn massaal op zoek naar "Theo". Hoewel niemand lijkt te weten wie het is, wordt er overal massaal naar Theo geroepen.

Bij navraag bij het beveiligingspersoneel verklaarden ze dat er waarschijnlijk Theo Maassen mee bedoeld werd. Waarom ze hem zouden roepen was hen ook niet duidelijk. Ander personeel verklaarde dat het een verbastering van: "Leo" zou zijn, wat vorig jaar geroepen zou zijn.

Enkele mensen claimden dat zij degene waren die er mee begonnen waren, en dat daarna iedereen het riep. Ze zouden Theo, een vriend van hen, kwijt geraakt zijn en hem hebben geroepen. Daarna bleken andere mensen het ook te roepen, aldus de festivalgangers. Vreemd genoeg claimden ook andere mensen dat zij er mee begonnen waren. Een gelovige meende dat mensen misschien onbewust God, Theo, aanriepen.

Later werd bij het concert van The Chemical Brothers zelfs door het gehele publiek "Theo, Theo" geroepen. Vooralsnog blijft het een raadsel waarom men massaal Theo aan het roepen is.

Bron

Dit is toch wel humor ten top :stongue:
Djeebie
Dat ging inderdaad nergens over. Bijna iedereen riep het. Er liepen zelfs mensen rond met snel gekalkte 'Ik ben Theo-fan' t-shirts rond. Ik zal morgen trouwens m'n verslag van Lowlands even posten :)
Teknikol
haha ja een paar vrienden van me waren weer geweest, en die zeiden dat het vorig jaar ook was geroepen en dat het nu een wat breder publiek had bereikt ;)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Djeebie
Dat ging inderdaad nergens over. Bijna iedereen riep het. Er liepen zelfs mensen rond met snel gekalkte 'Ik ben Theo-fan' t-shirts rond. Ik zal morgen trouwens m'n verslag van Lowlands even posten :)

Het was ook te zien op televisie bij lowlands verslag. Het zag er echt TE debiel uit. :D
jp
'Theo' is gevonden. Deze naam hield afgelopen weekend de gemoederen bezig op het festival Lowlands. Het blijkt om Theo Vlaar te gaan uit Arnhem. Veel festivalbezoekers riepen massaal om 'Theo'. Niemand wist echter waar dé Lowlandsgimmick van dit jaar zijn oorsprong vond.

De 23-jarige ingenieur, werkzaam op de Hogeschool Larenstein in Velp, heeft nu zelf bekend gemaakt hoe het zit. "Vorig jaar liep ik even weg uit de rij voor de ingang om te plassen. Juist op dat moment kwam de hele rij in beweging en kon ik mijn vrienden niet terugvinden. Zij begonnen heel hard Theo te roepen, waarna andere mensen mee gingen doen. Maar dit jaar is het pas echt doorgebroken. Mensen nemen hun telefoon op met Theo, vallen in slaap na een laatste roep om Theo. Ik ben voor de achtste keer op Lowlands, maar dit is verreweg de leukste."

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland