|
|
| MaGiK54 |
Eindelijk komt er een cd uit van Gabriel and Dresden. Er staan voornamelijk eigen (soms wat oudere) produkties op maar het lijkt me toch wel waard om deze aan te gaan schaffen. Hoop alleen dattie in Nederland te verkrijgen is, aangezien hij door Nettwork in de USA op 07.09.04 wordt uitgebracht. Dan maar mijn eerste bestelling via i'net.
Disk 1
1. Arcadia -- Gabriel & Dresden
2. Serendipity -- Gabriel & Dresden
3. Lament -- Gabriel & Dresden
4. Here Is The House -- Andain
5. Forwards -- Michael Burns
6. World On Fire (Junkie XL Club Mix) -- Sarah McLachlan
7. External Key -- Audioholics
8. Someone Else -- Voyager
9. Dub Horizon -- Gabriel & Dresden
10. Cronch -- Ferenc
11. Stoppage Time -- Guy Gerber
Disk 2
1. Voices -- Pass Into Silence
2. Athens -- Elevation + Gabriel & Dresden
3. Everything (Gabriel & Dresden Code 313 Dub) -- Lili Haydn
4. Nova Santori (Josh Gabriel Mix) -- (RND)
5. Don't Leave Home (Gabriel & Dresden Mix) -- Dido
6. Sub -- Bigtop
7. No One On Earth (G & D Club Mix) -- Above & Beyond
8. Alive -- Josh Gabriel
9. Switch -- Josh Gabriel
10. Electric Eclipse -- Push
11. Imagination (Acoustic Version) -- Motorcycle
Btw het is de laatste tijd wel erg stil rond G&D. Verleden jaar stonden ze big time in de spotlight, het leek wel of er elke week een nieuwe choon/mix van ze uit was, maar dit jaar nauwelijks zo ver ik kan oordelen. |
|
|
| magrec |
Hmm veel g&d plaatjes, zullen wel weer van die net niet plaatjes zijn. Te traag voor trance en te nietszeggend voor progressive.
Ach jah wel lekker om naar te luisteren af en toe. |
|
|
| Disney |
Ben benieuwd!!!
Al een hele tijd weinig van ze gehoord.
Is misschien maar goed ook... |
|
|
| MischaJonker |
| quote: | Originally posted by Disney
Ben benieuwd!!!
Al een hele tijd weinig van ze gehoord.
Is misschien maar goed ook... |
Hmm misschien hebben we ook al een poosje niets meer van ze gehoord omdat ze druk met het album bezig waren? Ik zie aardig wat onbekende platen (nou ben ik ook niet zo'n held in de nieuwste titels bijhouden, dus dat scheelt :tongue2 ).
Maar ik vind de muziek van de gasten altijd wel geinig, ze hebben inderdaad vorig jaar wel erg veel remixen gemaakt, en ik vind de helft ook niet veel soeps, maar tussen die andere plaatjes zitten toch echt juweeltjes; ze kunnen van de raarste muzieksoorten toch een leuk plaatje fabriceren, bijv. evanescence - hello. ze zijn inderdaad niet altijd even geschikt om in je set te doen maar toch geinig om naar te luisteren. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik had liever gewoon een album gezien met alleen eigen produkties/remixen, maar wie ben ik :)
Zo te zien wordt cd1 meer de prog kant en cd2 de trance kant, dus die kan mooi in het doosje blijven zitten :p Waarom don't leave home ertussen staat is mij een raadsel, maar hij was er geloof ik zelf wel over tevreden...
Zou Here Is The House -- Andain trouwens hun bootleg van depeche mode zijn maar dan in en andain versie? Dat kan nog wel wat worden dan ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|