return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Gabriel and Dresden - Bloom

Donna
Sja damn die dido kan ECHT niet gewoon:o
Ennnnn k moet zeggen dat de typerende Gab&Dresden sound wel ff enough was voor mij na vorig jaar die overload.

Verder vind ik dat ze zeker wel lekker int gehoor liggende platen maken,lekker toegankelijk,easy listening kun je dan zeggen maar moah,mag er toch wel graag naar luisteren.

Die Sarah vind ik echt een mooie plaat,magoed ik ben best wel Sarah fan 2 be honest;)
Die CD van haarzelf vind ik erg lekker en dan een remix van G&D (of een een andere prod.zolang er maar geen svensonkaas van gemaakt word) is voor mijn oortjes meestal wel geschikt.

Ben wel benieuwd naar een aantal titles,lamaar komen:)
tijs08
quote:
Originally posted by MaGiK54

1. Arcadia -- Gabriel & Dresden

11. Imagination (Acoustic Version) -- Motorcycle

Arcadia werd laatst gedraaid door Pete Tong, wel OK nummer maar niet denderend ofzo...

Wat ik echter super vet vind, is dat ze een Acoustic Version van Imagination erop hebben staan... Dit nummer is echt de opvolger van When the Rush comes, maar de vocals (live) waren om te janken. Ben benieuwd hoe de studio versie gaat klinken want er zat toch wel potentie in die versie. Maar goed eerst dus genieten van het nummer zonder da gejank van Jes :)
Ding Chavez
Er is een website van de cd up, waaronder een cd preview met wat samples. Het zijn wel alleen samples van cd2.

quote:
Originally posted by tijs08
Wat ik echter super vet vind, is dat ze een Acoustic Version van Imagination erop hebben staan... Dit nummer is echt de opvolger van When the Rush comes, maar de vocals (live) waren om te janken. Ben benieuwd hoe de studio versie gaat klinken want er zat toch wel potentie in die versie. Maar goed eerst dus genieten van het nummer zonder da gejank van Jes :)

De acoustic is dus geen instrumentale versie, zo te horen een echte unplugged versie.

PS in een of ander pers bericht was te lezen dat Alive de eerste radio single van josh alleen zal worden.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Zo te zien .......cd2 de trance kant, dus die kan mooi in het doosje blijven zitten :p

He Joh! Je zeikt trance af, dat mag niet! Trance is heel goed hoor! Je mag niets slechts over trance zeggen wat al die kritiek en negativiteit is maar gezeik! Dat mag niet! :whip:

:rolleyes: :o
tijs08
quote:
Originally posted by tijs08
Arcadia werd laatst gedraaid door Pete Tong, wel OK nummer maar niet denderend ofzo...

hier kom ik even hard op terug!! Was maar een kleine sample waar de pitch erg laag van stond. Het is namelijk een waanzinnig nummer!:cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland