|
|
| Dj Memento |
(Edit 20040824: Ifall nån tror att spelarna är borta så sket det sig tydligen för Connector. Allting finns kvar ännu.)
Pga pengabrist tänker jag gå över till digitalt istället för enbart vinyl som jag kör nu. Jag har helt enkelt inte råd :(
Allt som allt så har jag :
2st Technics 1200mk2 (3000:-/st)
1st Vestax PMC-15mk2 mixer (2000:-)
3st backar med 12or inköpta under 2000-2004. Trance, hard trance/house, progressive. Tyvärr har jag ingen lista överhuvudtaget över dom, men jag skall väl sätta mig ner och göra en antar jag.
(1000:-/back eller förhandla per skiva)
Utrustningen är i nyskick, förutom att pickuperna (Stanton 500AL) inte har bytts sen jag köpte dom 2001 tillsammans med spelarna. Men vad jag kan avgöra så låter dom fortfarande bra.
Jag bor i Uppsala ifall nån vill komma och kolla på sakerna. |
|
|
| Connector |
| Har du möjlighet till att skicka prylarna? Tänker på vinylspelarna... |
|
|
| Dj Memento |
| Skicka gör jag gärna, men jag har tyvärr inte råd att själv betala frakten :( |
|
|
| Connector |
| Hur mycket kostar frakten för spelarna? Köper gärna de om frakten inte är för dyr :) |
|
|
| Dj Memento |
| Ingen aning. Det beror ju på vad för deal vi gör. Om jag får pengarna innan jag skickar (vilket iofs verkar lite osäkert för dig) så borde det inte bli så mycket. Annars måste jag ta med postförskott, vilket antagligen blir lite dyrare. Spelarna, inkl. förpackning väger väl en 14kg/st ungefär. Kolla med posten hur du vill att jag skickar dom |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|