return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hej jag är gammal här!!:)

Laszlo
+1

:)
Glorie
tssss.... :D det här kallar jag bara luftposter:

quote:

OMGHI2U U WANNA HAVE MY BABY?

quote:

lol
omfghi2u2!

quote:

nästan
hjälper lite grann

quote:

+1

men det är ju "fint" eller nåt, att ni försöker

tiden går nog ut alldeles snart.

quote:
Originally posted by Proximus
du är en eldsjäl glorie, har du varit och kommer förbli (förhoppningsvis).

tack för de fina orden. de var inte väntat ifrån dig precis, men de värmer likväl.

quote:
Originally posted by Hauken
Glorie iaf din avatar hade varit en bild på dig själv, där du framhäver ett leende som kan smälta glass, hade du fått lika många sidor i din tråd ;)

:whip:
SMARTASS, klart jag fattar att det inte hade blivit sån uppståndelse om ni tyckt hon var ful eller att hon inte postat bilder. merparten killar, går väl efter utseendet först av allt. men tack för passningen, det var jättesnällt av dig. :rolleyes: det här bevisar bara min tes. förresten, min bild hade inte skapat 5 sidor, tro mig.

just det dioxys, jag får ta och korrigera mitt senaste inlägg. jag är visst avundsjuk på en tjej, hon som lyckas få den kille jag inte kommer över. men avis på nån trancetjej, det e det sista jag är :)
mjz
ahapp, får väl ta och hälsa dig "välkommen" också då glorie... :)
Kamelen
jag tror att _alla_ går efter utseende i första hand.. sen om personen är JÄVLIGT vettig, rolig, sjyst och allt det där.. så blir ju personen snyggare så klart.. finns ju människor som ser bra ut ..men som jag tycker är "fula" eftersom deras personlighet inte passar in med mig =).. men utseende är ju det första man ser hos en människa.. well kanske inte på en community =) .. men ja ni fattar poängen =) (=
Kaveh
Glorie for president! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden