|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fan vad många SWETA's som pluggar...imponerande :) |
mm, alla som lyssnar på den här musiken i sverige är väl runt 30 och neråt?
i holland tycker jag det är så jävla roligt å se t.o.m. äldre människor lyssnar på musiken :) Typ som när man stod på läktarna i amsterdam arenan på sensation och ser människor i mina föräldrars ålder står å tokdiggar musiken :)
då tänker man ganska klart: "fan, det här skulle dem se" :) |
|
|
| Hauken |
va ursäkta vad hur kamelen du sa vad?! Norrlands skogar är det inget fel på! Finns ingen bättre och finare plats än Norrland! SÅDESÅ! :mad: :D
Stockholmare... :rolleyes:
Ska ta och göra klart trean (Ekonomi) sedan studier givetvis. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Och vad gör du Glorie? :) |
:)
sista terminen på skolan, (sen e jag klar ef. 4 års studier) samtidigt som jag pluggar den kursen ska ja jobba 80h i månaden på sommarjobbet jag haft i år. Borde inte vara för tufft va? :nervous: har kollat med csn att jag inte kommer tjäna för mkt pengar iaf. |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Glorie
:)
sista terminen på skolan, (sen e jag klar ef. 4 års studier) samtidigt som jag pluggar den kursen ska ja jobba 80h i månaden på sommarjobbet jag haft i år. Borde inte vara för tufft va? :nervous: har kollat med csn att jag inte kommer tjäna för mkt pengar iaf. |
Ah, så du är klar snart! Bra jobbat =)))
Duktigt att jobba samtidigt också, skulle nog inte jag orka X) Eller beror väl på hur mycket studier man har ;Q |
|
|
| Laszlo |
| Jag saknar två sketna poäng för att CSN skulle bevilja min ansökan om studiemedel, vilket innebär att jag måste skriva ett snyftbrev och eventuellt ljuga ihop någonting. Finns det någon som har tidigare erfarenhet av detta och vad man ska skriva till de, och vad man framförallt inte ska skriva i brevet...? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|