|
|
| Cloudburst |
Kaveh, se upp bara så du får studiebidrag till hela din utbildning. För du får bidrag i max 240 veckor och det skulle vara illa om du inte får några pengar i slutet av din utbildning (om du inte har täta päron som klarar biffen). Har hänt en del personer som pluggat i väntan på att komma in på läkarlinjen. Men antar att du har tänkt på detta.
:) |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Kaveh, se upp bara så du får studiebidrag till hela din utbildning. För du får bidrag i max 240 veckor och det skulle vara illa om du inte får några pengar i slutet av din utbildning (om du inte har täta päron som klarar biffen). Har hänt en del personer som pluggat i väntan på att komma in på läkarlinjen. Men antar att du har tänkt på detta.
:) |
Precis, det kan ju bli ett problem. Har tänkt på det, men tror att det löser sig på något sätt ändå. Har hört att CSN blivit hårdare gällande förlängande av studiemedel men tycker ändå att de borde kunna ge mig en termin extra om det skulle behövas - kommer ju gynna svenska samhället i längden iaf =) Annars kanske man får jobba/sommarjobba osv.
Finns ju en chans att jag stannar kvar och blir civilingenjör också x) Får se vad som händer - finns inget värre än såna här val =/
Vad läser du själv på Chalmers?
Och vad gör du Glorie? :) |
|
|
| Cloudburst |
Jag glider runt på Informationsteknik (IT), Civilingengör... :p
edit: bra att du tänkt på det, vissa har som sagt inte gjort det.. :) |
|
|
| Ztarbeam |
| Kaveh: Har inte börjat än , men snart blir det o läsa kurser.. |
|
|
| Laszlo |
| Fan vad många SWETA's som pluggar...imponerande :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|