| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by cviper
Oj, fler chalmerister på TA :eyes: Läser själv iofs inte IT, menmen (IT var däremot mitt andra val)
Kom till eftersläppet på gasquen nästa torsdag (26.8)! F6/KfKb6 som arrar den förmodligen bästa gasquen under hela nollningen! :p
Ta gärna med lite kompisar också - nollor med bricka kommer in gratis. (tror jag)
Borde kanske tillägga att jag springer omkring i svart overall där det står F6 på ryggen och "Billeter" på benet. Om nån ser mig, så är det typ bara att säga hej ;) |
Haha, verkar ha varit eftersläpp på gasquen typ varje dag nu denna veckan :clown:
Eftersläppet till "dammiddagen" var bland det sjukaste jag varit med om.. Det var riktig huligan-stämning bland killarna ute i kön :p Såna grottmänniskor det finns! :tongue2
Får väl ta o hälsa då om man ser dig :)
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Aha, då satt du bredvid min polare Christian på övningsgasquen.. ;) Du kanske såg mig oxå då vid rundvandringen. Jag är ju med i Fritid.
http://www.itstud.chalmers.se/groups/fritid/
längst ner i Vi i fritid. Och christian längst upp.. :) |
Ja, precis! :p Träffade honom på nollkalaset igår oxå förresten :)
Hmmm..jag bööör ju ha sett dig dåå.. Men eftersom jag inte har en aning om hur du ser ut så är det ju lite svårt att veta ;)
EDIT: haha *daaaah* Fanns visst bilder på sidan :p ..Har nog sett dig ja :) Kanske kommer förbi med ett gäng till innebandyn nån gång btw!
EDIT2: Ehhmm.. kan edita hur mycket jag vill tydligen utan att det står "edited bla bla" på min post :rolleyes: |
|
|