return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Mitt senaste lilla live-set på Di Radio

Glorie
ja har inte hört hela mixen, återkommer kanske senare om jag orkar. jag bara undrar vad som händer 56:11? :rolleyes:

Är MK-S, Shiver förresten? låter som de

låten vid 70 min är jääääligt het, lika så 88..vilka e deee?
nä nu måste ja lyssna mer... tack för mixen och jag behöver cuefil, plz :)
reveal
cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil!, cue-fil! :toothless :toothless :toothless :p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
ja har inte hört hela mixen, återkommer kanske senare om jag orkar. jag bara undrar vad som händer 56:11? :rolleyes:

Är MK-S, Shiver förresten? låter som de

låten vid 70 min är jääääligt het, lika så 88..vilka e deee?
nä nu måste ja lyssna mer... tack för mixen och jag behöver cuefil, plz :)

Låt vid 70:e minuten: Aquasource - Waking Up The Sun - J00F

Låt vid 88:e minuten: Jose Amnesia - The Eternal (Thomas Datt Remix) - Vandit

Vad som i hela fridens namn händer runt 56:11 vet jag inte faktiskt. Märkte det inte förrän jag lyssnade igenom mixen efteråt. :p

Cue-fil? Det är så himla tråkigt att göra cue-filer juuu. Se om jag kan få en gjord under helgen kanske...
Laszlo
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Cue-fil? Det är så himla tråkigt att göra cue-filer juuu. Se om jag kan få en gjord under helgen kanske...

Har du testat CDRCue Cuesheet Editor? Kanonsmidigt program, fixar cue-filer till dina mixar på ett ögonblick..!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Laszlo
Har du testat CDRCue Cuesheet Editor? Kanonsmidigt program, fixar cue-filer till dina mixar på ett ögonblick..!

Det är den jag alltid använder. Tycker fortfarande det är trist hehe :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden