return to tranceaddict

Svenska jockeys

Aendy
Ännu ett försök att fördjupa sig i den svenska klubb kulturen: Jag har alldeles för många gånger begett mig ut å dansat för att upptäcka att DJ:n spelar musik som inte riktigt passar mig trots att det är en s.k. "rejv"-fest. Hemma i skåne så ser tidningen Brus till att lista vad de olika lokala DJ:sen har för huvudsaklig inriktning på sina sets. Tex "DJ X, Malmö, resident klubb X, spelar Goa och psy". Detta hade underlättat för mig att välja vart jag ska gå hän på mina värdefulla helger. Så, kan inte de som har koll lista vad svenska, regelbundet anlitade, kända som mindre kända DJ:s har för preferenser angående musik på ett liknande sätt? Please!
Gaby
Namn: Joel Woltek
Musik:Progressive House, Techno, Tribal, Djup Trance

Reaktor (Göteborg), Monday Bar (Sthlm), Docklands

Han är otroligt bra, kör annorlunda men inte för komplicerad musik. Drar alltid bra och roligt folk.
Gaby
Namn: Cari Lekebusch
musik: Hard Techno, Progressive House, Trance

Spelat bla på Monday Bar, Docklands, Hultsfred

Har är hur skön som helst!!! Man kan bara inte sitta still när han kör...man MÅSTE bara dansa!

Rekommenderar alla gånger!
mindshooter
Finns det egentligen nån svensk DJ som inriktar sig på quality uplifting, epic, melodic trance?
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Namn: Cari Lekebusch
musik: Hard Techno, Progressive House, Trance

Spelat bla på Monday Bar, Docklands, Hultsfred

Har är hur skön som helst!!! Man kan bara inte sitta still när han kör...man MÅSTE bara dansa!

Rekommenderar alla gånger!

Klart att Cari spelar skön musik....Allt från flummig house till hård techno....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden