return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Sommar-OS Aten 2004

SteveTranz4ever
Finns ju ingen officiell tråd för OS tills nu...

Jag tycker de e helkul med sport och OS... de e ju jäkligt prestigefullt men också många anser att de e bara är ett tillfälle för folk att synas...

Vad kommer ni följa för sporter speciellt ? Jag kommer glo på fotbollen först å främst... Eftersom jag själv är en surfare så kommer jag följa vindsurfingen om dom ens kommer att visa de (om de ens finns kvar som OS gren)[edit]Kollade just upp de och de fanns... tyvärr är de lite tråkigare brädor dom kör på.

I vilka sporter tror ni vi kommer ta medaljer i ?

Vidare vill jag säga att jag tycker öppnings cermemonin var ju totalt as mäktig... Man rös ju några gånger !

Oooohhh massa beach vollyboll ska de va idag... Får ju inte missa damernas :toocool:
Kongo_kim
När jag vakna så var det Gymnastik. Fan vad små tjererna är.
Någon ryss 20 år 147cm 40 kg.

Fast Veronica Wagner snygg som tusan ochså är hon från Älvsjö :)
fast vete fan var i Älvsjö.

Såg väldigt fram emot fotbollen men jag tycker den har varit hur tråkig som helst.
mjz
beachvolley är en väldigt snabb och rolig sport, och det blir inte sämre när tjejerna spelar... :)

så tennis och beachvolley lär jag kolla på främst, alla lagsporter är ganska roliga med, och fäktning...

annars är friidrott för det mesta grymt tråkigt, det enda som är tråkigare är cykling, men knäpper man på tv:n och det råkar va nån svensk på gång så är det väl okej...
Aendy
Finns bara en gren jag slaviskt kommer följa; Cykel. Igår, idag och på onsdag. Ljungskog kör för olympiskt guld idag kl 14.00 och på onsdag i tempo kl. 12.00, funderar på att sjukanmäla mig då. Synd att de svenska herrarna inte är lika tempostarka. Och förresten, funderar ni på att kolla cyklingen ska ni se det på Eurosport med Roberto Vacchi och Anders Adamsson som cykelgurus, annars kan ni skita i att se det.
RebeL9
bordtennis och fotboll gillar jag. simning är också kul 8)()()(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden