return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Zlatan

reveal
vet att Anden gillar Zlatan, men jag tänkte att det kanske är fler, så jag lägger en tråd om det

Zlatan är på omslaget av det nya fotbollsspelet FIFA 2002!

quote:
I dag offentliggjorde EA SPORTS att en av Sveriges genom tiderna största talanger Zlatan Ibrahimovic kommer att pryda omslaget till nya FIFA 2002, världens största fotbollsspel.

FIFA-serien har utgivits varje år sedan 1993 och har omsatt över 1 miljarder dollar världen över. Som jämförelse kan nämnas att produktserien "spelat in" mer pengar än Star Wars-filmerna gjort på biograferna.

"Urvalet av svenska talanger är glädjande nog stort för tillfället men ändå var det ett enkelt val att tillfråga Zlatan när chansen dök upp. Men en sådan utstrålning och exceptionell talang passar han både FIFA-produkten och EA SPORTS perfekt. Han är redan publikfavorit i Sverige och i sin nya klubb Ajax vilket ytterligare förstärker känslan av att Zlatan är rätt man att representera FIFA 2002 i Sverige" berättar Jonas Hildeland, produktchef för EA SPORTS i Sverige.

Paul Scholes, Sol Campbell, Gaizka Mendieta, Thierry Henry, Christian Vieri med flera har under tidigare årgångar prytt omslaget till FIFA-spelen varför man utan att överdriva kanpåstå att Zlatan är i gott sällskap. Flera av dessa fotbollsstjärnor är mycket intresserade av dataspel och Zlatan är inget undantag.

"Med tanke på vilka spelare som funnits på FIFA-omslagen tidigare var det jättekul att bli tillfrågad. Dessutom gillar jag att spela TV-spel så beslutet att tacka ja var inte särskilt svårt" berättar Zlatan.

Sannolikheten att Zlatan bara återfinns på det svenska omslaget, och att annan talang finns på det så kallade "officiella" omslaget är hög. "
x-dream
Ska zlatan pryda det svenska omslaget.....

Hahaha....Gillar inte alls han....En mycket divig person....

Men det är ju vad jag tycker....
Aendy
FEEEEEEEETT. VI ÄLSKAR ZLATAN! Är detta sanning, då ska jag köpa det jäla spelet trots att jag aldrig lirat Fifa (tycker bättre om Sensible). Han vart tyvärr skadad igår ju, men hann göra en målpass innan dess. Han kommer bli Sveriges största fotbollsspelare genom tiderna! FEEEEEEEEETT!
reveal
lönt att köpa ett spel bara för omslagets skull :)
men jag visste att du skulle bli glad :p
Aendy
Och nu tar han plats i landslagstruppen igen... såklart!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden