|
|
| SWE_TRANCE |
| Vad jag fattade det som så hade Zlatan fått "order" om att intervjuerna MAX fick ta 10min. Canal+ var första som gjorde intervju, sen fanns det väl ingen tid över helt enkelt. Med tanke på att det var hans hemmadebut så tycker jag att han kunde gjort ett kort uttalande iaf. Sen så tycker jag det är löjligt utav Zlatan att "bojkotta SVT" som har den i särklass bästa sportredaktionen i Sverige :conf: |
|
|
| MiB |
har alltid sagt det, kommer alltid att säga det..
Grym fotbollspelare men drygaste jävel som finns..
han o totti skulle spela i samma lag så kan dom spotta på varann om vem som är drygast.. |
|
|
| ShyTrance |
tror att dom faktsikt överdriver...
o MiB italienska fotbolls spelare kan inte jämföras med spelare från andra länder, italienarna tror typ att dom e allsmäktiga hatar deras attityd spec. efter sverige - danmark matchen...
zlatan äger fortfarande, värsta grejjen för en kort intervju! |
|
|
| MiB |
| men zlatan har fan alltid varit dryg.. (tycker jag) som sagt..bra på plan som fan men jävligt skum attityd.. man får ju släppa till lite när man är en förebild för så många ungar.. är ju inte bara svt grejen.. tycker han jämt är sån.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|