return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Zlatan

Vizay
sen e ju media jäkligt duktiga på att vrida saker också....i deras rubriker så nämns det bara att zlatan stal straffen men sen i alla intervjuer så visar det sig att ingen brydde sig i laget...
St_Andrew
så sant, men ändå, har man bestämt att nån ska lägga den så ska ju ingen annan ta den! o tänk om han hade missat den :nervous: :nervous:
Vizay
för det första så säger ju källström själv att han sagt att de va okej att han tar den om han verkligen vill...

sen säger jag som zlatan själv...om han hade missat, DÅ hade vi kunnat börja snacka...

som sagt i så många intervjuer, matchen va redan död så vad spelar det för roll? :)
St_Andrew
ahaaa okej, har inte hängt med i allt snack efter, såg det bara i nån rubrik, orka inte läsa allt skitsnack :p

tycker alltid media överdriver om precis allting, men det kanske är deras jobb, fast det borde inte vara det....

en annan sak som e ganska "kul" med media är att precis ALLTID när man vet mycket om nånting dom skriver om i en artikel så står det en jävla massa skit som inte alls stämmer... eller e det bara jag som har otur? tänk hur mycket skit dom måste lura i oss som vi inte har en aning om är fel....
staz
haha diggar zlatan..

hör bara på detta :D
quote:
Men Zlatan ville annat. På eget bevåg tog Zlatan hand om straffsparken.
- Kim tog den första så jag tyckte att jag kunde ta den andra, sa Zlatan till SVT direkt efter slutsignalen.

Bestämde du det själv?
- Ja, sa Zlatan och log brett. Kim ville också ta den, men jag var het så jag gjorde det.

en grabb med skön stil ;D

LOL @ alla reportrar som gör största grejen av hans straffmål..

läs bara på aftonbladet.se , dn.se expressen.se ... funny.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden