return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Zlatan

Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal

ballt som fan att han var framröstad som viktigast i VM, utan att ha fått en enda minut på planen :stongue:

Mycket riktigt, viktigast i VM är att ha Zlatan på bänken.
Aendy
quote:
Originally posted by AC.
Är det bara jag som tycker det känns felö att ha en med ett så pass osvenskt namn i svernska landslaget? lika så som att skicka en en färgad svensk tjej att tävla för oss i miss universium

Öhhh??? Det är så oerhört många fel i det uttalandet. Sverige ska väl ha med bästa laget, inte svenskaste laget? Då skulle ju inte Frankrike ens få ihop en hel startelva med de spelarnas påbrå som är med i deras lag. Och varför ska inte de nya svenskarna representeras i officiella sammanhang... misstänker att du tycker Sverige bidrag till melodifestivalen var helt fel också... oerhört trångsynt... usch! Om du nu värnar så högt om Sverige borde du kanske se över kunnandet av ditt hemspråk.
AC.
quote:
Originally posted by Aendy

Öhhh??? Det är så oerhört många fel i det uttalandet. Sverige ska väl ha med bästa laget, inte svenskaste laget? Då skulle ju inte Frankrike ens få ihop en hel startelva med de spelarnas påbrå som är med i deras lag. Och varför ska inte de nya svenskarna representeras i officiella sammanhang... misstänker att du tycker Sverige bidrag till melodifestivalen var helt fel också... oerhört trångsynt... usch! Om du nu värnar så högt om Sverige borde du kanske se över kunnandet av ditt hemspråk.

Till att börja med vill jag säga som någon annan sa (utan att komma ihåg vem) att märka ord är de dummas sätt att hävda sig

Jag har inget imot att de som skickades till melodifestivalen vad som är synd med melodifestivalen är att man inte måste sjunga på sitt hemspråk viölket gör låtarna allt mera lika varandra (fast jag kan iofs förstå varför man tagit bort denna regel)

förövrig går du händelserna i förväg och dömmer mig utan rättegång (för att vara lite dramatisk..) "misstänker att du tycker Sverige bidrag till melodifestivalen var helt fel också... oerhört trångsynt... usch!"

kan nämna att jag inte hade något imot martin dalin 94

Jag hoppas verkligena tt du inset misstagen i ditt inlägg ovch drar dig för att lämna sådana ogenomtänka kommentarer i fortsättningen

(tänk på en sak demokrati sker inte på någons vilkor)
Aendy
Du svänger dig med stora ord men får dock inte fram ett konkret budskap. Varför borde inte Zlatan vara med i truppen om det inte var för hans bakgrund? Är det bara pga av namnet eller? Vad gör isf Lucic i truppen? Mig veterligen är inte det namnet svenskt heller!

Syftandet på trångsyntheten var gällande hela din approach, inte mitt antagande. Jag tycker det är trångsynt att reagera över att Sverige inte representeras av urtypen av svenska kvinnor och att en spelare i Sveriges landslag har ett osvenskt efternamn.

Ännu ett antagande: du måste ha svårt att kontrollera ilskan när du tittar på handbollslandskamper och Ljubomir Vranjes råkar göra bra ifrån sig. Eller?
AC.
Jag tycker ett landslag ska representeras av svenska spelare om inte annars varför kalla det ett landslag och inte komma på något glassigt klubbnamn och skrota hela VM grejen och göra en världsliga motsvarande den ställning NHL har i hockeyns värld?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden