return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
DJ Mag Top 100 - 2004

Kamelen
jag vill faktiskt se j00f etta iår.. han förtjänar platsen mer än nån annan.. han kan göra skön "uplifting" trance.. han har även bevisat iår att han kan göra fin musik med vocals.. som inte låter hemskt.. utan bra.. han mixar nå sjukt bra.. allt från mörk prog..till galen psy.. hans remixar =============DDDDDDDDDDDDDDDD

så jo.. han ska komma etta..

varför armin/tiesto inte ska komma etta är för de spelar det folket vill höra.. visst det kanske är bra.. men våga spela det okända.. typ sasha klarar det bättre =) .. oakie 99/00 minns ni? =) hörde ben losts set för några veckor sen.. mycket "ljus" progtrance.. som för mig funkar mycket bättre än melodic trancen som alla skapar dessa dar.. vilket är bäst? ingen aning.. för mig är melodic trance dött.. men alla är olika =) vissa gillar blått..vissa grönt.. nää om armin och tiesto lirade som för några år sen.. så får de gärna bråka om 1a platsen med de andra.. men de tillhör inte top5 ens enligt mig.. top 10 kanske.. kramispotatis!
SteveTranz4ever
Röstade lite annorulnda i år kan man väl säga.... först lite favvisar sen ett par för att bara få med dom i statestiken...

1: Marco V
2: Armin Van Buuren
3: Orkidea

Vänner som jag röstat på
4: Mistake
5: Özgur Can

Hade gärna även röstat på Adam Beyer, Fleming, Digweed, Benjamin Bates... men men...

Tyvärr tror jag Tiësto vinner i år igen... han är överskattad men alls inte dålig, tycker de skulle va trist om han vann i år igen dessutom men de här är ju en populäritets tävling !
montana
jag röstade
1. j00f
2. zabiela
3. morillo
4. ben lost
5. corsten
Laszlo
Efter många om och men förvaltade jag mina röster på följande sätt:

1. Beyer
2. Marco V
3. Carl Cox
4. Sterbinszky
5. Picotto

Ettan och tvåan var ganska solklara, de tre resterande platserna hade jag lite svårt att bestämma mig för...
Amnezia
ok röstat nu..:)

1. James Zabiela - för sina otroliga mixnings skills..världsklass+ lite till..
2. Sasha - alltid en fav genom åren å håller lika bra än;)
3. Sander K - fin teknik,diggar hans musik + han gjorde ett av de bästa set jag hört från honom på GK sthlm i våras:)
4. Chris Fortier - fortf inte hört ett dåligt sett från honom + losing wait e en hit:p
5. Armin - för å ta med någon lite mer trance oxå så föll valet på mr Armin..gjorde bra ifrån sig på spring cruise tidigare i år och riktigt bra ifrån sig på mysteryland02..=)

...docke e jag lika säker som att det bor björnar i skogen på att listan kommer se ut nått i stil me detta..
1. Tiesto
2. Armin
3. PVD
4. Corsten
5. Gielen
:rolleyes: :rolleyes:

som steve sa..detta e ett mått på populäritet och inte den som innehar bästa skills etc....=)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden