return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
DJ Mag Top 100 - 2004

Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
inte särskilt svårt val:

1. J00F
2. J00F
3. J00F
4. Tsuyoshi Suzuki
5. Ben Lost

Men om två av J00F-trillingarna lägger hörlurarna på hyllan - hur skulle omfördelningen av platserna då se ut?
RebeL9
quote:
Originally posted by Laszlo
Men om två av J00F-trillingarna lägger hörlurarna på hyllan - hur skulle omfördelningen av platserna då se ut?

heh ärligt talat så är det bara några av de ovanstående som jag verkligen lyssnar på. Eller som för den delen kan ge mig en kick när det gäller trance. Trance för mig är inte längre upplyftande låtar med 3 minuters break ala ASOT. Den sortens trance var kul i början men har helt spelat ut sin roll. Ben Lost är en av de få som lyckas lira uplifting blandad med en touch av proghouse och får det att låta riktigt bra. En DJ som tyvärr är grymt underskattad är DJ Dazzle. Kolla bara in hans soundboxskiva som släpptes på Blackhole för ca 3 år sedan. Lyssnar på den än idag. Otroligt välmixad och sanslöst bra låtval. Synd bara att han så sällan släpper något. Hans remix på Andain - Summer Calling var verkligen förträfflig. Trance för mig idag är låtar som Oliver Prime - Radiance =)

Skulle vi lägga om listan skulle den nog kanske se ut så här:

1. John 00 Fleming
2. Oliver Prime
3. DJ Dazzle
4. Tsuyoshi Suzuki
5. Ben Lost
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
heh ärligt talat så är det bara några av de ovanstående som jag verkligen lyssnar på. Eller som för den delen kan ge mig en kick när det gäller trance. Trance för mig är inte längre upplyftande låtar med 3 minuters break ala ASOT. Den sortens trance var kul i början men har helt spelat ut sin roll.

Jag är beredd att hålla med dig där, även om det som med allt annat finns ett fåtal undantag...
Amnezia
quote:
Originally posted by Laszlo
http://www.djmag.com/news_detail.asp?id=82

Snart är det dags igen för denna huvudbry. Vilka är era 5 favoriter för detta året?
Jag tror däremot att det kommer att se ut sådär:
1. Armin
2. Tiësto
3. Schultz
4. PvD
5. Sasha

hum varken direkt spännande lr intressant detta...litan visar som vanligt de 5 kändaste namnen å inte skills bakom spelarna..iaf de flesta av dom i toppen e ju där nästan enbart av andra skäl en dj skills...:clown:

men men..denna gång vare rätt trevligt å se tiesto bakom spelarna på invigningen...bättre där en på fokused scandinavia tour förrra året:p

hur som helst...röstar nog nått i denna stil...
1. James Zabiela
2. John Digweed
3. Sasha
4. Chris Fortier
5.????

kan ändras mkt oxå...hernan cattaneo,oakie å grabbarna kanske gör bra intryck på kryssen
:cool:
mjz
tror ju knappast schulz kommer trea även om jag skulle tycka det vore ganska kul, digweed kommer säkert högt upp på listan som vanligt, skulle j00f hamna nånstans i top10 den här gången skulle jag bli glad... :)

5 av dom här kommer nog med på min lista, vet inte riktigt vilka än...

marcel woods
schulz
j00f
matt darey
tiesto
ferry
m.i.k.e
armin

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden