return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Where is your vinyl at??

Kaidreas
Tis dus simpel e. zoekt ge een plaat posten. liefst degene waar ge al kei lang achter zoekt
misschien kunnen andere beta's wel helpen met locaties, of misschien willen ze hem wel verkopen.

ik zal beginnen:
1.Grt-mistral (op een volledige A of B-kant want op nyana staat ze ook, maar ik wil de mistral editie)
2.Three Drives-Carrera 2
3.Push-Cosmonautica
4.Plastic Boy- can you feel it
5.E.N.E.R.G.Y-desire
6.gouryella-ligaya (:o kvind het echt een leuke plaat sorry)
7.yves deruyter- the rebel (het liedje dat me into trance bracht :D)
8.Sonorous-protonic

da zal het ongeveer zijn misschien ben ik er nog wel wat vergeten.
Zehra
kzoek al lang: lotus - within or without you

if you can find it, let me know!
dj Zevan
quote:
Originally posted by Zehra
kzoek al lang: lotus - within or without you

if you can find it, let me know!

dacht dat ik die in soundstation had zien liggen in van die plastieken bakken (platen met serieuze korting op), die stonden n paar maanden geleden tussen platenspelers voor te luisteren en gewone bakken in

meltoz was daar toen bij, misschien dat hij dit kan bevestigen, het was in ieder geval n plaat met n mr sam remix op
Zehra
quote:
Originally posted by dj Zevan
dacht dat ik die in soundstation had zien liggen in van die plastieken bakken (platen met serieuze korting op), die stonden n paar maanden geleden tussen platenspelers voor te luisteren en gewone bakken in

meltoz was daar toen bij, misschien dat hij dit kan bevestigen, het was in ieder geval n plaat met n mr sam remix op

aha khad het eens aan gery gevraagd mah hij zei da hij die nie had. mah kzal er eens gaan kijken :) thanks!!!
FredNova
WANTED:

- JERICHO - PERSONAL REFLECTION (progrez)

- THE AURANAUT - PEOPLE WANT TO BE NEEDED (barracuda)

dat is alles zowat, hier en daar nog iets wat ik leuk vind, maar
niet echt moet hebben

grtn,

Fred

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium