return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Where is your vinyl at??

Xilver
The Roc Project feat. Tina Arena - Never (Filterheadz Remix)

Ben de tel kwijt van hoelang ik die al zoek :)
Myst3ria
quote:
Originally posted by Kaidreas

ik zal beginnen:
2.Three Drives-Carrera 2
3.Push-Cosmonautica
6.gouryella-ligaya (:o kvind het echt een leuke plaat sorry)
8.Sonorous-protonic

Ff wat opgezocht voor u.

Deze 4 platen kunt ge nog allemaal online bestellen op www.importantrecords.de, is wel een Duitse site dus maar ge kunt er gewoon met overschrijving betalen indien ge dat wenst.

De prijzen zijn soms wel wa zot, voor die Cosmonautica zult ge daar wel 25€ moeten neertellen (en om een ander vb te geven, de originele Universal Nation kost daar zelfs 100€ :eyes: ) De andere platen die ge zoekt vallen dan wel weer heel goed mee in prijs (vb Sonorous 6,99€ en Gouryella 9,99€) :)

Grtz
Jasperovitsj
Aha, interessante thread! :D

Ik ben - al lang - wanhopig op zoek naar:

PUSH - COSMONAUTICA (bonzai records)

STARKID - CRAYONS (release records)

Tegen betaalbare prijzen of course, ik heb ze al wel beide gevonden online, maar ik ga er echt geen 40€ voor afdokken, dat druist gewoon in tegen mijn principes...
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tegen betaalbare prijzen of course, ik heb ze al wel beide gevonden online, maar ik ga er echt geen 40€ voor afdokken, dat druist gewoon in tegen mijn principes...

ik zou da wel doen, moest het een plaatje zijn die ik ECHT HEEL GRAAG wil en dan moet ik er ook nog het geld voor hebben ofcourse :p! zoals die lotus bvb... die wil ik heel graag!!!!
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben - al lang - wanhopig op zoek naar:

PUSH - COSMONAUTICA (bonzai records)

http://www.dj2dj.be/forum/index.php...y;threadid=6783

alstemblieft ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium