return to tranceaddict

Filmkameror...

-=Kotten=-
Nån som har koll på vad det finns för några bra små filmkameror? :conf:
Viktigast e ju att den klarar o filma i dåligt ljus...på klubbar, i skogen o sånna grejer...
Kolla lite på en sony dcr hc40...funkar den? :rolleyes:
Brukar filma lite me min vanliga digitalkamera (casio z40) nu...e ju lite som ett dåligt skämt... ;)
Laszlo
Jag använder Panasonics NV-GS30. En mycket prisvärd kamera i mitt tycke - mest nöjd är jag med micken, den klarar av att spela in otroligt höga ljudvolymer utan att det blir dissat.

Vad gäller att filma i mörker så är det inte den bästa kameran på marknaden, men jag har haft med mig den på många fester och jag tycker den är godkänd. Just GS-30:n tillverkas inte längre, dagens motsvarighet till den är GS-33:an . Dessutom kostar den idag nästan 4000 kronor mindre än vad den gjorde när jag köpte den.

Jag antar att den också är bättre än GS-30:n på en del punkter - vilka det är kan jag tyvärr inte säga.

Hoppas det hjälpte :)

Edit: Läste nu att det var bland annat just filmning under dåliga ljusförhållanden som hade förbättrats. Där har du :)
Hauken
Ställ frågan på något teknik forum :)

t ex;

sweclockers.com

nordichardware.se

mfl.. :)
-=Kotten=-
Jo...men dom kanske inte springer runt o filmar på klubbar så mycket...:rolleyes:

Ska kolla lite på den panasonic kameran.. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden