return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by JediD4M
Nu snap ik waarom de achterbank van de shuttle nog steeds zo warm is... :rolleyes: ;)

:stongue: :stongue:
Nyah

ok, ik was dus aant wachten op een reactie, maar jullie vinden dit blijkbaar heel normaal :p
vooruit dan :toothless
Jasperovitsj
Bwah, we hadden Zehra en Emma al in volle actie gezien ervoor, dus dan was dit absoluut niet meer shockerend ofzo...
Meltoz
He he :D deze pic is echt wel gay ja :haha: :haha: :haha: Tom had precies al e glaasje te veel binnen gekapt of nie... Schijnt da Uwe ware aard bovenkomt as ge zat zijt :rolleyes: ;) :p
Buoyant
quote:
Originally posted by Nyah

maar jullie vinden dit blijkbaar heel normaal :p

JA

quote:
Originally posted by Meltoz
He he :D deze pic is echt wel gay ja :haha: :haha: :haha: Tom had precies al e glaasje te veel binnen gekapt of nie... Schijnt da Uwe ware aard bovenkomt as ge zat zijt :rolleyes: ;) :p

nee eigelijk niks bier 1 of 2 pintjes, kdenk dat het gewoon mijn ware aard is idd, kben nog steeds aant twijfelen ....

heb ook 2 nachten bij die lekkere jongen geslapen op zijn kot dus ja dat schept een band eh

We wilden gewoon niet weer zo een duffe foto maken waar we braafjes naast elkaar naar de camera lachten, alle denk ik toch want nu begin ik weer te twijfelen :confused:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium