|
|
| sipowitz |
Tjo!
Har ju varit lite offline ett tag så kanske missat om detta varit uppe redan, men iallafall...
Tiesto in Concert edition 2 är på gång!! 30 Oktober, presale
börjar 28 Augusti.
Med tanke på att jag har kollat på tic-dvd'n ca 300 gånge så
kommer jag absolut inte missa chancen att åka på denna
fantastiska showen..
Mjz, du har ju säkerligen sett ticdvd minst lika gånger
som mig, vad säger du?! |
|
|
| mjz |
hehe, 300 gånger låter som en klar underdrift, men men... ;)
och nej, tror inte vi tagit upp det här än...
jag ska nog kunna ta mig dit även om det är lite tunnt i kassan för tillfället... får ju försöka fixa en kamera och smuggla in så vi kan göra en "tiesto in concert 2: sweta edition" film...
Date: Saturday October 30, 2004
Time: Doors open at 22:00. Concert will start at 23:00 and will go on until 07:00
Tickets: 55,25- euro (excl. service expenses) |
|
|
| Laszlo |
Har nog också förfestat till den där förbannade DVD:n minst lika många gånger med polarna. Hade varit hur fett som helst att dra ner - problemet är som alltid annars CASH... :(
Fester som kommer i höst/vinter som jag gärna vill åka på är I Love Techno, Dance Valley Winter Edition, Luciakryss, och så nu detta...var det inte något snack om en kryssning i september också? :conf:
Dessutom har jag redan nu börjat försöka spara till nästa sommar då jag planerar att åka ner till Rumänien och stanna där i tre månader, så det gäller verkligen att börja prioritera med festandet det kommande året... :| |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|