return to tranceaddict

Tiesto In Concert 2

sipowitz
Tjo!

Har ju varit lite offline ett tag så kanske missat om detta varit uppe redan, men iallafall...

Tiesto in Concert edition 2 är på gång!! 30 Oktober, presale
börjar 28 Augusti.

Med tanke på att jag har kollat på tic-dvd'n ca 300 gånge så
kommer jag absolut inte missa chancen att åka på denna
fantastiska showen..

Mjz, du har ju säkerligen sett ticdvd minst lika gånger
som mig, vad säger du?!
mjz
hehe, 300 gånger låter som en klar underdrift, men men... ;)

och nej, tror inte vi tagit upp det här än...

jag ska nog kunna ta mig dit även om det är lite tunnt i kassan för tillfället... får ju försöka fixa en kamera och smuggla in så vi kan göra en "tiesto in concert 2: sweta edition" film...

Date: Saturday October 30, 2004
Time: Doors open at 22:00. Concert will start at 23:00 and will go on until 07:00
Tickets: 55,25- euro (excl. service expenses)
Laszlo
Har nog också förfestat till den där förbannade DVD:n minst lika många gånger med polarna. Hade varit hur fett som helst att dra ner - problemet är som alltid annars CASH... :(

Fester som kommer i höst/vinter som jag gärna vill åka på är I Love Techno, Dance Valley Winter Edition, Luciakryss, och så nu detta...var det inte något snack om en kryssning i september också? :conf:

Dessutom har jag redan nu börjat försöka spara till nästa sommar då jag planerar att åka ner till Rumänien och stanna där i tre månader, så det gäller verkligen att börja prioritera med festandet det kommande året... :|

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden